Bollapinnsvin: Har tenkt en del på Oscarsgate selv, men syns prisene virker litt i overkant stive. Det virker ikke som om det mangler noe på ambisjonsnivået, men hva kan være årsaken til at de ikke har klart å tilegne seg flere stjerner i Guide Michelin?
Ellers så har jeg veldig sansen for hva mario batali sa om Gordon Ramsay "a chef who is yelling at other is expressing frustration over his own lack of ability to predict and plan the tasks he should have known needed solving." Fritt etter hukommelsen.
Spiser veldig mye på de små asiatiske bulene for tiden, billig og utrolig godt. Ellers så går det i palace og røkla. Avisanmelderene tar ikke ofte feil.
Kanskje vi skulle begynne med ts.no matklubb private dining?
Spiser veldig mye på de små asiatiske bulene for tiden, billig og utrolig godt. Ellers så går det i palace og røkla. Avisanmelderene tar ikke ofte feil.
Kanskje vi skulle begynne med ts.no matklubb private dining?
I likhet med Frodo synes jeg dette var et flott forslag, og stiller meg meget positiv til å delta!
Forresten, er det noen her med erfaringer fra Palace Grill? En liten mini-review hadde vært supert!
Palace er min absolutte favoritt. Mer er det ikke å si.
Du spiser og drikker deg gal ved hjalp av et meget hyggelig og sympatisk personale.![]()
Palace er min absolutte favoritt. Mer er det ikke å si.
Du spiser og drikker deg gal ved hjalp av et meget hyggelig og sympatisk personale.![]()