Jeg har denne for salg: FS: Feather Artist Club DX "Teakwood" - Kjøp/salg/bytte - Barbershop.no forum
Mvh Sponon
Mvh Sponon
Den jeg er ute etter ligger for 600,- på ebay, så da må du nok endel ned i pris.
Her var det litt mer info enn jeg hadde lyst å lese...
Hei!
Er det bare ansikter som blir barbert her, eller driver noen med barbering av andre kroppsdeler? Jeg kan ærlig si at jeg intimbarberer meg, både foran og bak, da jeg synes dette er mer behagelig. Kjører dere tradisjonell barbering andre steder enn ansiktet?
No photos = It didn't happen![]()
![]()
Frode.
Kjører dere tradisjonell barbering andre steder enn ansiktet?
Noen ting visste man ikke at man trengte (og kanskje ikke en gang at det eksisterte) før man ser det - håndlagde ekstra tunge, solide og gripevennlige håndtak til tradisjonelle 3-delshøvler. Det virker som om gjengene på mange av disse høvlene er noenlunde standardiserte, slik at det faktisk er mulig å bruke dem om hverandre.
UFO Razor Handles
Jeg har bestilt en Kaiser Short i rustfritt stål på 77 gram; det er 3-4 ukers leveringstid men jeg skal rapportere tilbake når jeg har fått prøvd den - det blir spennende å se om det gjør noen merkbar forskjell. De får ihvertfall mye skryt på B&B.