*host* vem solgte akkurat sin Sub-C *host*
Inspirerende bilder, modeller og test Frode!
Den er solgt for å tilfredsstille TS-samfunnets krav på flere PP!
....har fortsatt fire igjen, da...
*host* vem solgte akkurat sin Sub-C *host*
Inspirerende bilder, modeller og test Frode!
Den er solgt for å tilfredsstille TS-samfunnets krav på flere PP!
....har fortsatt fire igjen, da...
Hva syns du om Fitjarproduktene @Thomas? Kjøpte litt forskjellige reiseprodukter sammen med reisehøvel og kost. Kort fortalt er Nomad barbersåpen fremdeles min klare favoritt, både når det gjelder å skumme opp og så for selve barberingen. Skal se om jeg får tatt noen bilder og skrive litt senere.
Jeg kjøpte en skål med Arlington - min beste såpe hittil!
Featherblader, syns disse har fått et ufortjent rykte som blader kun for viderekomne. Jeg brukte Derby to ganger for så å bytte til feather. Kuttet meg for første gang i går, og det var på adamseplet. Ikke noe kutt å snakke om heller.Da skal jeg bruke den rabattkoden tenkte jeg..
Noen anbefalinger? Jeg har alt jeg trenger utenom blader, så tenkte å kjøpe litt andre produkter jeg egentlig ikke bruker til vanlig. Så hva sier dere? Hva er must-have?
Uten at jeg skal være bastant, så kommer du nok et stykke på vei, men langt ifra i mål med det pristaket der.Har nå lest gjennom disse sidene, og tenker å gå til innkjøp av et barbersettPrisrammen min er ca 1000kr.
Jeg tenker jeg trenger:
-kost
-Skål og stativ
-Høvel
-Kremer, after shave osv...
-Og kansje noen ekstra blader hadde vært greit?
Noen som kunne hjulpet meg med å finne noen produkter? Det er jo så mye å velge mellom, og jeg har ikke peiling![]()