Siste aktivitet

• mr.quick
    mr.quick reagerte på innlegget til Readerfly i Den store sykkeltråden. Elsker Elsker
    Finnes det noen bedre og mer aero sykkel-klokke enn Nomos Club? På silikonrem fra Barton sitter den som støpt på hånda. Flott tur over...
  • mr.quick
    mr.quick reagerte på innlegget til Thorvald i Den store sykkeltråden. Liker Liker
    Joda, har en godværssykkel og:cool: Jeg har en Orbea grusracer som herjesykkel og er kjent med slitasje på lager, kjede++Det er den...
  • J
    Del tre: slipp løs oksene - første løpsdag. Det begynner allerede å bli varmt i det vi setter oss i bilen og kjører sakte mot...
  • mr.quick
    mr.quick reagerte på innlegget til Readerfly i NOMOS Glashütte. Elsker Elsker
    Dobbel-post, fra sykkeltråden… Finnes det noen bedre og mer aero sykkel-klokke enn Nomos Club? På silikonrem fra Barton sitter den som...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Dazed i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Tenker jeg venter til i kveld med å takke for og kommentere alle tilbakemeldingene. …men jeg kan avsløre klokkene oppe i hjørnet som...
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til chronometer i Dagens vintage. Liker Liker
    Følger opp sommerklokker med dagens 😄
  • PJO
    PJO reagerte på innlegget til Maschinen i Dagens vintage. Liker Liker
    Juvenia "Jumbo Baignoire". Fikk satt denne i stand fra ikke-fungerende tilstand i går og ble ferdig med service ti minutter før...
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Takk for betraktningene @crown guard, @Bgo80, @acnorway og @andres. La meg respondere i reversert rekkefølge. Swatchklokka - tikker den...
  • KentOve
    KentOve reagerte på innlegget til JørgenO i Vis oss din IWC Ingenieur. Elsker Elsker
    Jepp. Vi har inne et par. Tror det er blå og svart, men @wonka kan bekrefte hvilke.
  • Edward
    Edward svarte på tråden Dagens hund.
    • 12040.jpg
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til kire i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Brenner bål og drikker øl
  • JørgenO
    JørgenO svarte på tråden Vis oss din IWC Ingenieur.
    Jepp. Vi har inne et par. Tror det er blå og svart, men @wonka kan bekrefte hvilke.
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • hanse
    hanse reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • kire
    kire svarte på tråden S.U.F og Sarpaneva.
    https://loupethis.com/auctions/sarpaneva-x-moomin-2