NOMOS Glashütte

Dobbel-post, fra sykkeltråden…

Finnes det noen bedre og mer aero sykkel-klokke enn Nomos Club? På silikonrem fra Barton sitter den som støpt på hånda.

Flott tur over Sikvalandsvegen i Gjesdal/Time i dag.

photo_editor_export_1436E267-9D97-421F-8C4E-6817D6D1E460.jpeg


photo_editor_export_AE719C4B-3637-41E6-816C-B42B4818ECCF.jpeg


IMG_5779.jpeg