Weekendbag i skinn - tips?

Etter å ha prøvd meg på litt forskjellige lærbagger/vesker før so frister det meir med en mjuk og lett sak istede for stivt tjukt lær med fleire lærstropper og messing greier.

Men so er også Høg pris som følge av god kvalitet bedre en høg pris som følge av logo og merkevare
 
Tråden trenger bilder. Jeg har fra tidligere denne lille vesken :) ikke noe å si på kvaliteten.
https://saddlebackleather.com/leather-briefcase-slim
IMG_1506.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Jeg fikk en Mulberry Clipper i morgengave for litt under 2 år siden. Den har en vanvittig kvalitet og gir en ordentlig godfølelse. Det jeg liker med Mulberry er det nedtonede designet (nesten som Rolex Explorer: "kun kjennere ser hva dette er"). Får plass til et skift, småsko og toalettsaker. Minst like fin i kvaliteten som en LV. Investering for livet, jeg rekker i alle fall ikke å slite ut denne får jeg legger meg i penalet. Konemor er så snill at hun i tillegg har skjenket meg tilhørende PC-veske og toalettveske og kortholder i samme utførelse.

HG6949_342G110.jpeg
 
Slår et slag for Clipper-serien til Mulberry. Dette er Small clipper, men de finnes i større størrelser også. Fint plass til et par sko, skift, toalettmappe og øvrige weekend essentials. Kvaliteten på skinnet er meget god, denne er drøyt ti år og ser fremdeles relativt ny ut.
07470A34-7C66-4266-9E63-E2058A34CA52.jpeg
 
Siden eg ikkje er medlem i et nerdeforum for reisevesker så lurer eg litt på ka vesker fruene foretrekker ? Min ser eg bruker en del det som heiter Tote til helgeturer så en større veske bør vel kanskje matche på et vis.
 
  • Liker
Reaksjoner: Johan På Snippen