Hahaha! For et morsomt lite baggasjerom! I min Volvo stasjonsvogn får jeg inn minst 24 stk 55 Kepall. Hihihi! Morsomt baggasjerom ass![]()
Leather S.C Holdall - Brown
Effortlessly redesigned from Tuscan leather, our Brown S.C holdall features all the details that made the original so popular. Order your suit carrier online.www.bennettwinch.com
Denne var luddig!
www.bennettwinch.com
Jeg har denne;Får friske opp denne tråden med å spørre om litt hjelp til valg av weekender bag. Sånn som det står nå etter et par dager med googling, titting og fundering har jeg kommet til en "standstill" i den forbaskade hjernematerien.
Men også kommet fram til to muligheter om ikke dere klarer å klemme inn noe nytt. hehe.....
1. Bennet Winch sitt alternativ. Canvas materiale med lær detaljer. moderne og lure løsninger og står kanskje for den stilen som passer meg best. men har følt litt på at dette er et hype-merke og derav den avisindige dyre prisen...
Vis vedlegg 304860Weekender - Olive
With separate waterproof compartments, functional internal pockets and ample storage space - it's no surprise why the Green Canvas Weekender is so popular.www.bennettwinch.com
2. Luca Faloni sitt alternativ. klassisk, simpel og ikke så moderne med sine løsninger som Bennet Winch. pluss i margen for lær og prisen sammenlignet med alternativ 1
Vis vedlegg 304861![]()
Luca Faloni
lucafaloni.com
Som dere ser liker jeg forholdvis enkelt og funksjonelt design, mye derfor favoritt klokken min også er explorer 1.
Så får jeg håpe på gode innspill fra dere som har weekend bager, eller om dere bare har nyttig info rundt temaet![]()
www.filson.eu
+1Jeg har denne;
![]()
RUGGED TWILL MEDIUM DUFFLE
Our Rugged Twill Medium Duffle is made of rain-resistant Rugged Twill and Bridle Leather to create a durable, dependable travel bag. It's designed to meet maximum airline carry-on size restrictions, so you only need one bag for all of your journeys. The rustproof brass zipper and storm-flap...www.filson.eu
I tillegg har jeg en sekk fra Filson i samme materiale. Sekken brukes hver dag, og bagen brukes regelmessig. Ekstrem kvalitet, og i forhold til holdbarhet kommer den mest sannsynlig til å overleve deg![]()
Jeg har denne;
![]()
RUGGED TWILL MEDIUM DUFFLE
Our Rugged Twill Medium Duffle is made of rain-resistant Rugged Twill and Bridle Leather to create a durable, dependable travel bag. It's designed to meet maximum airline carry-on size restrictions, so you only need one bag for all of your journeys. The rustproof brass zipper and storm-flap...www.filson.eu
I tillegg har jeg en sekk fra Filson i samme materiale. Sekken brukes hver dag, og bagen brukes regelmessig. Ekstrem kvalitet, og i forhold til holdbarhet kommer den mest sannsynlig til å overleve deg![]()