kan tenke meg denne modellen - i en av disse fargene:Sjekk ut Carl Friedrik.
Har pc-veske i den grønne og en weekender i cognac. Den grønne er dødslekker, og scorer 10/10. Weekenderen trenger litt mer juling før den når helt opp, men det har mest med mine personlige preferanser på farge.kan tenke meg denne modellen - i en av disse fargene:
Vis vedlegg 422910
Vis vedlegg 422911
Vis vedlegg 422912
Vis vedlegg 422913
Vis vedlegg 422914
Vis vedlegg 422915
Vis vedlegg 422916
Vis vedlegg 422917
Vis vedlegg 422918
Vis vedlegg 422919
Frank Clegg
Hvordan er holdbarhet på så 'fint' skinn?Jeg skal for kontekst skryte på meg et over gjennomsnittet godt øye når det gjelder lær og lærvarer, og vil påstå at Frank Clegg er noe av det fineste jeg har sett. Jeg har klådd litt på Hermes ridestøvler og sadler fra 1950- og 60-tallet, dengang deres målgruppe var europeisk adel og hestemiljø mer enn nyrike Dubai-skatteflyktninger, og mener at Clegg ser ut, og kjennes ut, som noe som Hermes burde ha laget. Og Hermes koster minst 5x så mye.
Hvordan er holdbarhet på så 'fint' skinn?
Dette setter jeg pris på. Objektivt, faglig og forklarende. Jeg lærer mye. God helg!... det er egentlig litt urettferdig å sammenligne med Hermes. Hermes syr med salmakersøm og det ser ut som om Clegg bruker maskin. Salmakersøm gjøres for hånd, har en knute inni læret for hvert sting, og er usammenlignbart mye mer holdbart enn maskinsøm.
Men sømmen alene er vel sikkert halvparten av prisen hos Hermes.
... og når man ikke kan eller vil gi 50 000 kun for sømmen, så er det verdt å tenke på at maskinsøm kan også repareres hvis den ryker.
…men folk flest vil ikke ha noe som holder "evig". de ønsker noe nytt hele tiden. mer mer mer…