Visa mig deres Datejust! :)

Konas..!

ROLEX_02.jpg
[/IMG]
 
Børster støvet av denne tråden med litt ferskt påfyll :) Min nye Datejust fra 2005..
DatejustSSOyster2_zpse8ed5371.jpg

Kjør på med litt ferskt påfyll!
 
  • Liker
Reaksjoner: miczer
Jeg bare elsker den klokken din:)
Og 1016 også. Jeg trodde ikke helt på deg når du sa at 36mm er den ultimate størrelsen. Men etter å ha hatt min 16030 noen dager, må jeg si jeg er enig. Skjønner nå etter 15 år hvorfor fattern har en Datejust, tok litt tid, men bedre sent enn aldri:eek:

Her er bilde av min DJ:

SPU8HSF.jpg


MM47gfJ.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: miczer
Jeg bare elsker den klokken din:)
Og 1016 også. Jeg trodde ikke helt på deg når du sa at 36mm er den ultimate størrelsen. Men etter å ha hatt min 16030 noen dager, må jeg si jeg er enig. Skjønner nå etter 15 år hvorfor fattern har en Datejust, tok litt tid, men bedre sent enn aldri:eek:

Her er bilde av min DJ

Takk det samme Wangensten. Den skiven på din 16030 er magisk:D Har du prøvd klokken med den aftermarked Oysterlenken du fikk med?
 
Sleng ut bilde når du har byttet da:)

Må si datejust har noe magisk ved seg, DJ på jubilee ooooser Rolex-DNA.
 
Sleng ut bilde når du har byttet da:)

Må si datejust har noe magisk ved seg, DJ på jubilee ooooser Rolex-DNA.

Må nok skuffe dere her dessverre. Viser seg at lenken er så aftermarket at endlinksene ikke passer med hullene på kassen:(
Orker ikke så her med meisel og hammer for å få det til... Noen som har peil på hvor jeg får tak i noen endlinks som vil passe??? Ble lettere irritert nå:rolleyes: Får få den tilbake på Jubelee da:cool:
 
Må nok skuffe dere her dessverre. Viser seg at lenken er så aftermarket at endlinksene ikke passer med hullene på kassen:(
Orker ikke så her med meisel og hammer for å få det til... Noen som har peil på hvor jeg får tak i noen endlinks som vil passe??? Ble lettere irritert nå:rolleyes: Får få den tilbake på Jubelee da:cool:

Har vært borti lignende problemstilling. Løsningen var tynnere baretter. Send meg en PM hvis du ikke har noen så skal jeg slenge noen i posten til deg.
 
Har vært borti lignende problemstilling. Løsningen var tynnere baretter. Send meg en PM hvis du ikke har noen så skal jeg slenge noen i posten til deg.

Ja, jeg skal ta en titt til på det. Har barretter så det holder, vet ikke om de er de tynneste, men det virker som sporet på endlinksene ikke går langt nok inn på lugsene. Takk for tilbudet, skal nok kontakte deg for videre veil senere hvis dette ikke går i orden:)
 
36 mm er alt man trenger :)

Min 1603:
sbilde.jpg


1e742596-1d8e-42ae-b04f-cb156c83eb32_zps73ae6f63.jpg


Mitt neste prosjekt er å få tak i Etur end-links og skinnrem med deployant til.
 
  • Liker
Reaksjoner: miczer
Spørsmål til dere med kjennskap til både DJ og DJII: Hvor stor er egentlig DJII?

Første gang jeg så DJII tenkte jeg at den var et stort misfoster av en klokke, derfor har jeg heller aldr prøvd den, men jo flere bilder og wrist-shots jeg ser av den jo mer attraktiv blir den... Ikke en unik konsekvens av å surre rundt her på TS:)

Jeg kjenner godt til DJ 36mm, eier GMT master og Panerai (44mm) så er vant med ymse størrelser. DJII har tross alt en av de større Rolex-kassene med sine 41mm og noen "brutale" timemarkører, så er nysgjerrig på hvordan klokken føles/hvor stor den egentlig er? Innspill mottas med takk:)
 
Redigert:
Den er vel 41mm?

Jeg har prøvd den... flere ganger... Den er FANTASTISK!
Var egentlig ikke noen stor fan av den på bilder, men når jeg fikk prøve Risti sin på et NURK møte var jeg solgt... I ettertid har jeg også kjælt med Player sin en hyggelig kveld, og forelskelsen ble sterkere og kan nå nærmest beskrives som en besettelse. Denne klokken har ALT!

PS! hvis det er noen Rolex AD'er der ute som føler at jeg fortjener provisjon etter dette flammende innlegget er det bare å send en PM, så deler jeg villig ut kontonummeret mitt. ;)