Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

Visa mig deres Datejust! :)

Reg.
30. oktober 2010
Nydelig fredo. Jeg mener explorer også er et must jeg da ;) og så sinnsykt mye penere dj er med glatt bezel, enn den prestekragegreiene..

• Liker
Reaksjoner: Ruos
Reg.
29. juni 2011
Sted
Bergen
"Prestekragegreiene"

Nydelig fredo. Jeg mener explorer også er et must jeg da ;) og så sinnsykt mye penere dj er med glatt bezel, enn den prestekragegreiene..
Jag är enig med dig att en glatt bezel är kempe flott, men samtidigt är det noe med det klassiska "prestekragegreiene" som får det att klappa extra snabt i rolex hjärtat mitt. :) Det är också därför det inte är gott nog med kun en :D

• Liker
Reaksjoner: miczer
Reg.
17. juni 2010
Sted
Stavanger, sånn ca.
Jeg hadde én, men solgte den i et svakt øyeblikk. En ny skal inn i samlingen så snart det lar seg gjøre.

For øvrig mener jeg at det er fluted bezel som gjør DJ til noe spesielt :)

Reg.
29. januar 2010
Sted
Vestlandet
Enig i at en DJ burde alle hatt :)

Personlig setter jeg stor pris på, og foretrekker, prestekragen. Gullet reflekterer lyset på en herlig måte - og gir definitivt liv til klokka.
Men den som vises på østerslenke er var råflott - ingen tvil om det.

Denne er fra -79

Reg.
21. februar 2008
Sted
3970 LANGESUND
Datejust er helt kurante klokker som fortjener litt mere oppmerksomhet. For meg så er det Datejust og Daydate som virkelig er Rolex..

Tudor variant

AirKing er jo også en Klassiker som sannsynligvis får en høy status blandt samlere om noen år.

• Liker
Reaksjoner: JaannyPuma
Reg.
10. april 2008
Datejust er flotte klokker.. Er helt enig med det som skrives i posten over, DJ og DD er mine favoritter fra Rolex!

Vi har to Datejuster i huset pr. idag, planen er at det etterhvert skal bli tre :D

Samboerns DJ fra 1985:

Min DJ fra 2010:

I tllegg har jeg eid disse:
YG

TT

SS

• Liker
Reaksjoner: miczer
Reg.
6. november 2009
Sted
Østlandet
Mange flotte DJ'er her, og alle disse bildene gjøre at jeg får enda mer lyst på en 36mm av sorten:) Dessverre er jo de fleste til salgs om dagen med TT, men den ultimate DJ skal i mine øyne være i stål med hvitgull, fluted bezel, og med jubilee lenke!