Visa mig deres Datejust! :)

Flott! :)

Herregud så många nydelige Datejust det finns på TS! :) Skönt att höra att det är fler än jag som liker de karekteristiska fluted glasringarna :)

Här är ännu fler flotte Datejust bilder, "The most classic Rolex?", stulna direkt fra: http://halfpastthehour.wordpress.com/

IMG_6039.jpg

IMG_6038.jpg

IMG_6035.jpg

IMG_6036.jpg

IMG_6030.jpg

IMG_6032.jpg

Mange flotte DJ'er her, og alle disse bildene gjøre at jeg får enda mer lyst på en 36mm av sorten:) Dessverre er jo de fleste til salgs om dagen med TT, men den ultimate DJ skal i mine øyne være i stål med hvitgull, fluted bezel, og med jubilee lenke!

lekkert.. lekkert!!! :cool:

Pleier å ha litt vondt for å like de moderne datejustene.. Men den der var virkelig lekker!

Blir kanskje litt feil å kalle de mine siden jeg har kjøpt de til fruen, men jeg låner de i hvert fall så ofte jeg kan.

1601 TT med sort skive fra 1964 og 1603 i stål med gråblå sive fra 1980 med en tidligere eier!

111218.jpg

• Liker
Reaksjoner: miczer
Får man DJ II med sunburst dial? Det må jo være den utimate DJ.

Nice, keep them coming!

Kempe många fina datejust, det verkar finnas nästan oändligt med olika kombinationer (förutom sunburst skive :) ) av skiver, länkar och glasringar etc. :)

Här är lite fler bilder på mina DJ, den på de två nedre bilder är tyvärr nu såld :(

IMG_2732.jpg

IMG_1490.jpg

IMG_0305.jpg

• Liker
Kempe många fina datejust, det verkar finnas nästan oändligt med olika kombinationer (förutom sunburst skive :) ) av skiver, länkar och glasringar etc. :)

Här är lite fler bilder på mina DJ, den på de två nedre bilder är tyvärr nu såld :(

IMG_2732.jpg

IMG_1490.jpg

IMG_0305.jpg

Vakkert :)

Ahhh, så utrolig mange fine DJ, kommer nok til å ende opp med en slik en etterhvert. Må bare finne riktig kombo med skive bezelog lenke, det er ikke bare bare.

TT DJ fra 2007 med en Valnøtt treskive fra ca 80 tallet. Rolex sluttet og lage disse skivene, vistnokk fordi treverket begynte og sprekke på noen av dem.
Det er vanskelig og korrigere bildene så de gir riktig inntrykk av glansen og "følelsen" av tre i skiva, men et vist inntrykk får dere jo.

Rolex1162333WoodDialny1.jpg

Rolex1162333WoodDialny.jpg

• Liker
Valnøtt??? Den var cool..:cool::cool::cool:

Fordelen med DD og DJ er uendligheten av muligheter av kombinasjoner av farger, matrialer og varianter. Men det er klart at man blir jo aldri ferdig dersom man begynner å samle på de forskjellige som er laget.. Med mindre man er styrtrik.:)