Visa mig deres Datejust! :)

Her har jeg helt glemt å poste!

Hva er det med Datejust? Byttet til meg denne, og tenkte den kunne få litt armtid før den ble flippet videre, og nå er den som limt til armen.

Klarer ikke å sette fingeren helt på det, men det subtile designet, og den moderate størrelsen er bare så klassisk og riktig at de andre urene i boksen blir gjort til skamme.

Jammen ikke rart det er mange WTB, og få FS av disse på Sonen.

Glemte jeg å si at jeg liker DJ?

null_zpsfea8d716.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: miczer
Sleng gjerne ut flere bilder @braza2013 :)

Jeg har bestemt meg for lenge siden at en DJ må inn, problemet er å finne en fin birthyear med papirer og alt i orden.
 
Redigert av en moderator:
Datejust er den Rolexen jeg liker best :) og her er nok et bidrag til tråden.. En fin TT fra 90-tallet.
 
Kult!

Den er jo ikke helt ulik en av mine :)

Jepp, den så sånn her ut, klokken til høyre i bildet:
Fikk tatt service på den, og byttet ut skive og visere samt satt på ny lenke. klokken er opprinnelig fra 1979. Den blå jubilee skiva er helt fantastisk flott.


IMG_0052_zps6724d08a.jpg

IMG_2657_zps40461ad5.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: miczer
Vet jeg har postet her før, men Dj'ene er så utrolig vakre. Jeg har hevdet her inne at rent estetisk er dette verdens mest vellykkede design. Så vakker, så delikat. I alle sine utgaver; 1601, Daydate, TBird, Milgauss mfl.

Snadder.

CE44A45B-4FF2-4B75-858D-33353CA07674-12689-00000C2D05CC8525_zps552fcd82.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød og miczer
Ikke sikkert det er min lenger, justerte inn lenka og kona vil ikke gi den fra seg ;)
null_zps29318b5d.jpg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: miczer