Vis oss din Seiko!

Liker denne Stargaten svært godt - og med mørke reimer så blir kontrasten til den hvite urskiva slik at den virkelig popper. Ja, også er lumen OK. I like. :)

Lumed_Stargate-1_zpsc0acfc55.jpg

• Liker
Reaksjoner: kjetil_s
Dæven steike, @Loevhagen, den Stargaten er utrolig fet! Har en tilsvarende på vei i posten "as we speak", men med svart bezel, noe som matcher den svarte med SS bezel, så da kan jeg mixe og matche... :D

Redigert av en moderator:
Liker den tanken. :)

Tanken om mix ´n´match med en sort Stargate har slått meg også. :) Må vel snart få ut figer´n, for snart er vel den gamle versjonen borte for godt fra nettbutikkene...sukk.

Den der pippen plager meg ikke, men fant ut at ved å sette den ved krona så forsvant den helt - eller ga krona kledelig dekor / bulk.

Så den du har på vei er den med oransje viser (aka 325)?

Redigert:
Nå er vel den nye Stargaten også på vei inn en del steder, blant annet med blå og orange skive og svart bezel, i tillegg til det nye 4R36-verket. Creationwatches har vært utsolgt for den orginale, men Watches88 har SKZ329 igjen på lager, med svart skive, bezel og lenke, i tillegg til de nye.

watches88. SEIKO Superior Diver's 200M Automatic SKZ329K1

Takk for info! Så de nye nå, likte ikke helt cyclopsen - overkill vil jeg si. Kanskje man skal handle før det er for sent.

Seiko sportura kinetic GMT

I motsetning til veldig mange andre, synes jeg at kinetic har noe for seg ! Og det har ikke minst skjedd en del på den fronten siden de første løsningene kom.
:)
Siste tilskudd i boksen :

Fikk man Stargate med hvit skive og bå lume? Min har vanlig kjedelig grønn lume, noe som ble litt stusselig nå.

Ikke stol på lumebilder på nettet. ;) Se Google images på Seiko Stargate lume og alle bilder / farger varierer i hytt og dyne.

Her er et par uten lume. :)

1371974d1391610971-mid-week-seiko-citizen-wrist-checks-2-5-14-20140205_145537_zps731563ea.jpg

1371986d1391611941-mid-week-seiko-citizen-wrist-checks-2-5-14-20140205_150235_zps33771e67.jpg

Jobb beater Seiko, perfekt for en fettape :) Og med skinnreim fra Hirch ganske så behagelig. Gammelt bilde...

Superior SRP445K1

[SUB][/SUB]

Savnet en "billig" klokke til sandslottbygging og lignende aktiviteter til sommeren med en livlig datter på 1 1/2 år og til ca. 1.300 kroner er jo denne midt i blinken for meg..