Vis oss din Seiko!

fått på ny silikonreim på min Seiko 5 beater :)

temporary-22.jpg

mvh
stian
 
Gammel Seiko som en gang var min fars, men som jeg fikk lurt med meg etter forrige hjemmebesøk. Det er quartz, men jeg liker den godt allikevel.

 
Mine 3 Seiko..




Skal ikke se bort fra at Seikobestanden kommer til å øke i løpet av 2015..


Min Sarb017 på reim fra Nessuno79.

 
Redigert:
Selv om det dog er en "kjedelig" quartz modell, tenkte jeg å vise frem min Seiko SND187P1

Kom i mitt eie i begynnelsen av 2000-tallet gjennom et familiemedlem :)


 
Murphy´s bezel

Har endelig fått meg min etterlengtede coin-bezel fra Murphy Manufacturing Co.
Den er laget på bestilling og cnc-frest med svært høy standard. Har gjenbrukt pakning og bezel-insert.
Bezelen har ingen klikk. Bare friksjon. Et lite tap, men bezelen er så tøff at det overskygger alt ! ;)


P1130751.jpg

P1130753.jpg

P1130752.jpg
 
Det var grisestilig! @seikoskar Hvor mye måtte du blø for slikt snadder?

Betalte $43 + shipping, rett i postkassa.
Jeg ser den siste batchen er utsolgt allerede.
Send en mail til: sales.murphymanufacturing@gmail.com og be Davie sette mailadressen din på liste, så mailer han deg når neste batch er klar. Det tok ca 3 mnd. fra jeg kontaktet ham, til han hadde noe klart, så det går ikke fort ;)
 
Redigert av en moderator:
65d0c192d27657e82fa9929fa8f8bf82.jpg


Det mangler en sekundviser her. Det var bare ikke plass under superdomen. Må nok bite i det sure eplet og bytte om til double dome.

Tritium er så overlegent all "vanlig" lume som må lades opp. Når mørket har senket seg og jeg lurer på hva klokka er så hjelper ikke verdens beste lume når jeg har gått med klokka under et skjorteerme, men denne lyser og lyser.