Vis oss din Seiko!

Svært fornøyd med bradystrap etter en ukes innkjøring. Bedre enn originallenka i alle fall.

DSC_0140_zpsc05d60b2.jpg
 
De flotte bildene av den 323'en fikk meg til å bestille en i natt. Seiko er bare så rimelig priset at det er bortimot umulig å motstå, i alle fall når man ser slike live-bilder som er milevis bedre enn på nettbutikkene. Og så bestilte jeg "sharkskin" lærrem fra bradystraps, og håper den blir bra på. Veldig fornøyd med de remmene jeg har derfra fra før i alle fall.
sharkelite_001.jpg



Den er flott, @Reodor F :) Stargates rene design kler en mengde natoreimer - og at skiva er hvit, gjør at den popper på mørke reimer. Den kler rødt også - som fanger opp de få røde detaljene på klokka.

10534910_1452611008322215_2072906875_n.jpg
 
Redigert av en moderator:
Ny rem - nok en bradystrap som jeg har vært meget fornøyd med før. Her blir det litt vel stor avstand til kassen, men remmen passer godt syns jeg. Tror nok likevel denne blir stående på Nato fremover. Har også målt tiden de siste dagene, og det avslører ca 7 sek for rask per døgn. Bra det, og alt er ok så lenge det går for fort. :)

DSC_0228_1_zpsxstmakvg.jpg
 
Den var fin Ipa. Hvilken modell er dette?
Mvh
Lasse

(Om noen andre vet modell betegnelse så si i fra)
 
Redigert:

Melder meg herved inn i Seikoklubben med min nye skx007.
Har siden i går testet den med alle NATOs og andre straps. Har en Oyster på vei, frem til da blir det mørkebrun skinnreim.