Vis oss din Orient!

Min Orient Blue Ray. Unboxing tråd er selvfølgelig allerede lagd :)
b09d9d2bee0058963bd5c17d5c645659_zps9v7zmpsv.jpg
 
@ZuluFX : Det er lenka som følger med på Blue/Black Ray om du velger den med lenke, utrolig god å ha på også. Selv sliter jeg litt med å klare å ha samme reim/lenke på over lengre tid, så her en min Blue Ray med mesh-aktig lenke (beklager mobilbildekvaliteten, trykk for større bilde).
 
  • Liker
Reaksjoner: Loupgarou
@ZuluFX : Det er lenka som følger med på Blue/Black Ray om du velger den med lenke, utrolig god å ha på også. Selv sliter jeg litt med å klare å ha samme reim/lenke på over lengre tid, så her en min Blue Ray med mesh-aktig lenke (beklager mobilbildekvaliteten, trykk for større bilde).

Den mesh-lenka så jo også bra ut.

Jeg oppdaget det etterhvert, at man får kjøpt Orient Mako med gummireim eller lenke. Men dessverre var ikke det noe valg der jeg kjøpte den.:(

MEN - jeg fant en på ebay som skulle selge original Orient lenke i riktig bredde. Så får vi bare håpe den sitter som et skudd når den kommer. :)
 
Denne dukket opp på døra på fredag, men jeg var ute på reise. Snill nabo tok den likevel i mot for meg. Jeg hadde da noe å glede meg til ved hjemkomst i dag.
Har lenge manglet en diver i samlingen min. Har fra før en klokke man bruker på månen (Speedy Pro), en til sykkel (Festina Tour de France 100th edition), en beater (Victorinox Inox) og en birthyear/birthmonth klokke fra desember 1982 (Seiko 7a28-7039).

Dæven for et monster av en klokke! Merker denne godt på armen.

 
Kjæresten og jeg skal få billige beaters som ser litt classy ut.

Orient Union i hvit skive med stål kasse og en i gullkasse. Blir spennende å se hva som venter =)