PepsiMax
Reaksjoner
615

Medlem
Sist sett

Siste aktivitet Innlegg Om

    • PepsiMax
      PepsiMax opprettet en ny tråd.
      Kienzle Markant 8310-8309 – Tysk vintageklassiker fra 70-tallet Selger en flott og særpreget Kienzle Markant 8310-8309, en ekte...
      • 19213.jpg
    • PepsiMax
      PepsiMax opprettet en ny tråd.
      🔥 SEIKO 6458-600A “Orange Diver” 🔥 Rare. Correct. Collectible. Hvis du vet, så vet du. Dette er ikke en tilfeldig vintage Seiko som...
      • 19171.jpg
    • PepsiMax
      PepsiMax reagerte på innlegget til Seikomann i Vis oss din Citizen!. Liker Liker
      Citizen lørdag...
    • PepsiMax
      PepsiMax reagerte på innlegget til Hoover i Vis oss din Citizen!. Liker Liker
      Promaster Sky GMT NB6046-59E med kaliber 9054 . Denne Klokka går faktisk utrolig presist.
    • PepsiMax
      PepsiMax svarte på tråden Vis oss din Citizen!.
      Min Citizen Promaster Saturation Diver 800m Titanium JDM
      • 18641.jpg
    • PepsiMax
      PepsiMax opprettet en ny tråd.
      Selger en meget sjelden Citizen Professional Saturation Diver 800m Titanium JDM. Første gang jeg ser en slik til salgs i Norge...
      • 18641.jpg
      • 18643.jpg
      • 18644.jpg
      • 18646.jpg
      • 18648.jpg
    • PepsiMax
      PepsiMax reagerte på innlegget til Veggur i Sommerklokka 2026. Elsker Elsker
      Det blir nok disse to, men akkurat nå er det speedmaster som gjelder
    • PepsiMax
      PepsiMax reagerte på innlegget til MikroKrone i Sommerklokka 2026. Elsker Elsker
      Det blir nok Luminor på gummi :cool: Spørsmålet er hvilken farge… «Fire Camo» lokker for et spenstig preg!
    • PepsiMax
      PepsiMax reagerte på innlegget til Kringens_ghost i Sommerklokka 2026. Elsker Elsker
      Det blir nok kamp om armtid imellom disse
    • PepsiMax
      PepsiMax reagerte på innlegget til DJ41 i Sommerklokka 2026. Elsker Elsker
    • PepsiMax
      PepsiMax reagerte på innlegget til Måsabjønn i Sommerklokka 2026. Elsker Elsker
      Sist jeg var å kikka, Var det kun denne som fristet! Heldigvis 😊
    • PepsiMax
      PepsiMax reagerte på innlegget til andres i Sommerklokka 2026. Elsker Elsker
      Jeg kunne aldri hatt én dedikert sommerklokke, så blir disse tenker jeg. Mulig pluss en Pelagos 39.
    • PepsiMax
      PepsiMax reagerte på innlegget til Cuoresportivo i Sommerklokka 2026. Elsker Elsker
      Blir nok denne for min del, bytte mellom denne Erika reima og en lysere fra Garmin.
    • PepsiMax
      PepsiMax reagerte på innlegget til Gin i Sommerklokka 2026. Elsker Elsker
      Blir vel denne i år også, om den ikke ryker ut av boksen før sommeren da?
    • PepsiMax
      PepsiMax reagerte på innlegget til Genta i Sommerklokka 2026. Elsker Elsker
  • Laster inn…
  • Laster inn…