Vis oss din Nomos

0XyfyW9.jpg
 
Redigert:
Hadde en Orion med dato og alpha før, og den var egentlig mest irriterende. Kombinasjonen dato, håndtrekk og mangel på quickset er ikke noe særlig når man har en del klokker. Det ødela mye av gleden ved hele klokka faktisk, siden jeg måtte drive med knotete stilling hver gang jeg skulle bruke den.

Så for meg er foreløpig den store greia med DUW-verket egentlig bare at det er automatisk :)
 
Hadde en Orion med dato og alpha før, og den var egentlig mest irriterende. Kombinasjonen dato, håndtrekk og mangel på quickset er ikke noe særlig når man har en del klokker. Det ødela mye av gleden ved hele klokka faktisk, siden jeg måtte drive med knotete stilling hver gang jeg skulle bruke den.

Så for meg er foreløpig den store greia med DUW-verket egentlig bare at det er automatisk :)
Glemte at du hadde dato :) Helt klart litt knotete med håndtrekk og dato uten quickset, har heldigvis ikke dato på min Club. Fint at det nye DUW urverket bygger så lite selv med automatisk opptrekk.
 
Vis vedlegg 35624
Delt bursdag og morgengave fra min forlovede. Hun ble litt nervøs når jeg begynte å snakke om de nye Club modellene fra Baselworld, da hun da allerede hadde bestilt den :p Men denne er fremdeles favoritten, så det gikk greit :)
Gratulerer med flott klokke og kone! Regner det siste som en selvfølge når hun gir deg en slik morgengave.
 
  • Liker
Reaksjoner: hakotorg
Dumt fruen dømte den nord og ned..:rolleyes: Mente det så ut som noe man kunne finne i 70%-kassa på CMYK:eek:

Ha-ha! Jeg tenkte det samme, altså gi en til kone eller døtre, men det er å kaste bort penger. Null interesse. Så hva gjør en da? Jo, kjøper til en som setter pris på sånt. To be continued...
 
  • Liker
Reaksjoner: Akrapovic og raknes