Vis oss din Nomos

Til tross for trøbbel med Posten (enda mer i dag, forsøker å fortrenge det) har jeg i dag mottatt min Nomos Club Campus. Meget fornøyd!

Nomos kan pakke klokker!
20170404_165627.jpg
20170404_165730-01.jpeg
20170404_165832.jpg
 
Redigert:
Vurderer en flipp eller evt å gi den videre til fruen. Klarer ikke helt bli komfortabel med størrelsen. Dumt for synes i utgangspunktet den er flott. Men ja, ønsker du å slippe 6mnd venting så har du trolig en mulighet her..
20170413_101129.jpg
 
Redigert:
Kjøpte meg noe nytt fra Nomos før jul, ikke klokke men en deployant clasp, (hva heter det på Norsk?).
Må skryte av servicen til Nomos, den kom fint pakket inn med masse ekstra stæsj, (reklame).
Jeg klarte og å miste pinnen som holder den på reima, bruk skrujern! Sendte mail til Nomos om det var mulig å kjøpe ny, da fikk jeg til svar at en ny "pinne" allerede var på vei.
IMG_20180102_221909.jpg
 
Kjøpte meg noe nytt fra Nomos før jul, ikke klokke men en deployant clasp, (hva heter det på Norsk?).
Må skryte av servicen til Nomos, den kom fint pakket inn med masse ekstra stæsj, (reklame).
Jeg klarte og å miste pinnen som holder den på reima, bruk skrujern! Sendte mail til Nomos om det var mulig å kjøpe ny, da fikk jeg til svar at en ny "pinne" allerede var på vei.
Vis vedlegg 73012

Gratulerer! Hva synes du om foldespennen? Bygger den mye i høyden? Har vurdert den selv.
 
Gratulerer! Hva synes du om foldespennen? Bygger den mye i høyden? Har vurdert den selv.

Takk! Foldespenne heter det selvfølgelig.

Jeg er veldig fornøy, den er mye penere en vanlig spenne og har en fin mekanisme med et fint knepp når du fester den.
Men nå er jeg veldig glad i foldespenner da.

Det som er litt dumt er at jeg føler reimen nå enten er litt for stram eller litt for løs.
Det er heller ikke til å komme bort ifra at den bygger en del mer en vanlig spenne.
Målte 8,5mm fra armen og opp til toppen av spennen med skyvelær.
Ikke så mye at det plager meg.

til info har jeg den minste versjonen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Flippin