Vis oss din Nomos

Her er litt av en Nomos....
IMG_20180107_150244270-01.jpeg
 
Enig. Hadde vært flott å se flere bilder av Nomos:)



Flott bilde (som enabler..). Har du fortsatt Nomos Club i boksen @Flippin ? Er du fornøyd?:)

Leser litt om Nomos og lurer på om Club kan være noe for samboeren. Hun har ganske tynne håndledd så jeg er litt usikker på om lugsene blir for lange.. Hvordan syntes du denne med sine 36mm bærer?

Med en pris på 1080 EUR må da dette være en bra deal(?).

33mm Tagente!
 
Tar med dagens club. Timeless II. Lagd for Timlessluxurywatches. I denne er det brukt Nomos sitt Alpha urverk (manuelt opptrekk), men på denne utgaven inkluderte de også Nomos sitt inhouse balansesystem. Ble produsert i 100 eks med denn skiven
 

Vedlegg

  • 20180122_181545.jpg
    20180122_181545.jpg
    147,7 KB · Visninger: 0
  • 20171222_202316.jpg
    20171222_202316.jpg
    157,1 KB · Visninger: 0
Har lenge hatt lyst på en dressklokke, og her er den nyeste ervervelsen i klokkefamilien, Orion 35. Kunne ikke vært mer fornøyd:)
Vis vedlegg 88679

Lekkert.
Hvordan bærer den sammenlignet med andre klokker? Lange lugs?

I tillegg, hvordan er skiven? Ideelt sett hadde den vært hvit, men som jeg forstår det er den hvit/sølv?
 
Ny club campus i hus i dag. Var redd for at denne skulle bli hakket for «kvinnelig» for meg, men førsteinntrykket er bra og jeg tror dette kan bli en frekk sommerklokke :cool: Tangomaten til venstre har samboer shanghaiet, men fikk lurt den med på et familiebilde :rolleyes:

D14FCF1E-1725-4364-9DBF-30672A4D019A.jpeg
 
Ny club campus i hus i dag. Var redd for at denne skulle bli hakket for «kvinnelig» for meg, men førsteinntrykket er bra og jeg tror dette kan bli en frekk sommerklokke :cool: Tangomaten til venstre har samboer shanghaiet, men fikk lurt den med på et familiebilde :rolleyes:

Vis vedlegg 88741
Gratulerer med Campus! Siklet på denne selv, og var usedvanlig nære på å fyre løs, så si fra hvis du innser at den blir for liten... ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Koffen
Lekkert.
Hvordan bærer den sammenlignet med andre klokker? Lange lugs?

I tillegg, hvordan er skiven? Ideelt sett hadde den vært hvit, men som jeg forstår det er den hvit/sølv?
Den bærer overraskende stort til å være 35mm, men det er selvfølgelig en nokså liten klokke. Lange lugs og tynn bezel gjør at den virker mye større enn den egentlig er. Jeg har nokså smale håndledd, men synes den passer perfekt til det den er tiltenkt, nettopp dress og finere anledninger.

Fargen på skiven heller nok mer mot kremhvit enn sølv.
 
Den bærer overraskende stort til å være 35mm, men det er selvfølgelig en nokså liten klokke. Lange lugs og tynn bezel gjør at den virker mye større enn den egentlig er. Jeg har nokså smale håndledd, men synes den passer perfekt til det den er tiltenkt, nettopp dress og finere anledninger.

Fargen på skiven heller nok mer mot kremhvit enn sølv.

Takk.
Vurderer den til dama, så jeg får dra og se på 33mm også.
Kremhvit > sølv anytime.
 
  • Liker
Reaksjoner: ilpadrino
Ny club campus i hus i dag. Var redd for at denne skulle bli hakket for «kvinnelig» for meg, men førsteinntrykket er bra og jeg tror dette kan bli en frekk sommerklokke :cool: Tangomaten til venstre har samboer shanghaiet, men fikk lurt den med på et familiebilde :rolleyes:

Vis vedlegg 88741

Jeg hadde også lyst på denne :)
Men lurer på om den ikke virker litt for rosa, har ikke samlet meg til å se en live. Og er ganske sikker på at jeg synes den vanlige Club 36 er finere. Og så kom restskatten, med samme beløp som den klokka. Og da ble det avgjort.
Gratulerer med fin Nomos.

Lars Birger
 
  • Liker
Reaksjoner: Koffen
Ny club campus i hus i dag. Var redd for at denne skulle bli hakket for «kvinnelig» for meg, men førsteinntrykket er bra og jeg tror dette kan bli en frekk sommerklokke :cool: Tangomaten til venstre har samboer shanghaiet, men fikk lurt den med på et familiebilde :rolleyes:

Vis vedlegg 88741

Hadde vært supert med noen kommentarer på hvordan du opplever denne etter noen dager med bruk :)

Og ikke minst gratulerer!
 
  • Liker
Reaksjoner: Koffen og Sjø
Hadde vært supert med noen kommentarer på hvordan du opplever denne etter noen dager med bruk :)

Og ikke minst gratulerer!


Takk for det! :D Førsteinntrykket var veldig bra, friske lyse farger, bærer lett og en superkul klokke til en hyggelig pris. Men... Jeg blir ikke helt komfortabel med størrelsen. Mulig at dette er en vanesak, men dette er nok dessverre ingen keeper for meg. Om noen er keen på å ta over, er det bare å sende en pm ;)

13CC6EBA-1A76-4466-8111-229BA83EE852.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Ole