Vacheron Constantin-tråden

Har siklet lenge etter vacheron FiftySix. Noen som vet hvordan tilgjengeligheten på disse er i butikk? Er det mulig å komme på liste i det hele tatt?

Bestilte Fiftysix time only med grå skive rett før jul. Fikk beskjed om 6 til 12 måneder ventetid. Har ikke fått noe kontrabeskjed ennå iallfall….

• Liker
Reaksjoner: Krone
Bestilte Fiftysix time only med grå skive rett før jul. Fikk beskjed om 6 til 12 måneder ventetid. Har ikke fått noe kontrabeskjed ennå iallfall….

Kult! Et det noe håp om å få prøvd den på armen før man evt. legger inn bestilling?

Kult! Et det noe håp om å få prøvd den på armen før man evt. legger inn bestilling?

De hadde inne FiftySix Complete Calender i gull som jeg fikk prøve. Ikke utenkelig at de fortsatt har den der.
Prøvde den forresten også på Oslo Watch Fair. Helt nydelig ur.

• Elsker
VAC_MDA_TtGC_7620A_000R_B926_Darius_Design_MO_1.jpg

Ekte klokkekunst fra Vacheron Constantin – i samarbeid med Louvre-museet.

Har du lyst til å oppdatere tråden når du hører mer? Hadde vært spennende å høre mer om:)

Rask update: pga. mye overtid og helgearbeid tok det litt tid å finne en dag det passer med Bjerke sine åpningstider. Fikk endelig dratt innom og forhørt meg hos Bjerke i Bergen. Da de ikke fører Vacheron i denne butikken kunne de ikke svare på tilgjengeligheten av modellen og henviste meg til Oslo.

Jeg flytter heldigvis til Oslo neste uke, så prøver på ny i tigerstaden om litt. Kommer med ny oppdatering når dette er gjort.

• Liker
Reaksjoner: olapåsvingen
Rask update: pga. mye overtid og helgearbeid tok det litt tid å finne en dag det passer med Bjerke sine åpningstider. Fikk endelig dratt innom og forhørt meg hos Bjerke i Bergen. Da de ikke fører Vacheron i denne butikken kunne de ikke svare på tilgjengeligheten av modellen og henviste meg til Oslo.

Jeg flytter heldigvis til Oslo neste uke, så prøver på ny i tigerstaden om litt. Kommer med ny oppdatering når dette er gjort.
Takk for oppdatering og lykke til med flytting!

• Liker
Har du den "nødvendige" kjøpshistorikken, eller var det ikke nødvendige for å legge bestilling for denne?

Redigert: