Vacheron Constantin-tråden

Ble kult med grå semsket på 4500v :)
AF3C5749-642C-4CCE-AD33-E56F8112D56A.jpeg
3AE48D57-D357-4DB4-B0BC-888BC4BDC76D.jpeg
 
Jeg venter på denne fra Bjerke:
Vis vedlegg 287906
https://www.urmaker-bjerke.no/butik...ftysix/vacheron-constantin-fiftysix-day-date/

Og har derfor lagt denne ut for salg:

Vis vedlegg 287907
https://www.tidssonen.no/forum/threads/vacheron-constatin-«traditionnelle-self-winding-ultra-thin».67223/

Jeg er nå veldig i tvil om jeg heller skal beholde Traditionelle’n, som horologisk er langt mer interessant enn Fiftysix Day-date. «Trenger» jeg et gullur til pendressen, selv om dette ikke er like godt egnet som et stål ur for hverdagsbruk?

Jeg er fast bestemt på at jeg ikke skal ha flere enn 3 ur i samlingen, som ellers nå inneholder:

Vis vedlegg 287909
Vis vedlegg 287910

Hva mener sonen, beholde Traditionelle eller erstatte denne med Fiftysix Day-date?
Umulig valg. Du kler alle, så derfor gjør du et unntak og har alle fire :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Der kom eposten; jeg får lov å forbli på ventelisten, men opprinnelig estimert leveringstid (i løpet av 2022) utgår og erstattes av venting på ubestemt tid.

Jeg venter på 7900V/110A-B546.

Naturligvis fortsetter en å vente.

Men hva skal man gjøre i mellomtiden, når måneder blir til år?
 
  • Trist
Reaksjoner: Gin
Der kom eposten; jeg får lov å forbli på ventelisten, men opprinnelig estimert leveringstid (i løpet av 2022) utgår og erstattes av venting på ubestemt tid.

Jeg venter på 7900V/110A-B546.

Naturligvis fortsetter en å vente.

Men hva skal man gjøre i mellomtiden, når måneder blir til år?
Kjipt å høre at det har blitt sånn. Kan ikke være spesielt kult for Bjerke å sende ut avslag og utsettelser på bestilte klokker.

Nå har du mulighet til å teste klokker du har hatt lyst til å pull the trigger på, men av forskjellige årsaker ikke har gjort!:)
Jeg har gjort dette med Panerai, og angrer ikke et sekund! #ventepølse
 
  • Liker
Reaksjoner: Dr.Yes, Gin og McQ
Har siklet lenge etter vacheron FiftySix. Noen som vet hvordan tilgjengeligheten på disse er i butikk? Er det mulig å komme på liste i det hele tatt?
 
  • Liker
Reaksjoner: hardangervidda
Har siklet lenge etter vacheron FiftySix. Noen som vet hvordan tilgjengeligheten på disse er i butikk? Er det mulig å komme på liste i det hele tatt?
Ryktes at det ikke er mulig, men det skader ikke å spørre. Kommer an på forholdet og historikk til AD.