Urmaker Bjerke

Hvis Bjerke og andre AD-er skal klare å gi topp service til min mor som skal skifte batteri, min far som skal kjøpe en Cartier pga designet, tre stk turboer til styrtrike asiatere OG til oss nerder som kan mer detaljer enn alle i butikken til sammen bør de innføre et fargesytem på sokkene. Informasjon om dette systemet kan klistres på den skuddsikre svingdøra. Røde sokker med blå striper for Paneristier. Røde sokker med blå striper hvor den er øverste stripen er tjukkere for Sjesjelekoltrrr. Blå sokker for asiatere med veldig mange penger. Hvit stripe for asiatere med ikke like mange penger. Etc. Ganske infløkt, men vil sikre god kundeservice for alle!
 
Jeg hadde svart om jeg var med i trekning av en klokke.

Men svarer du ærlig....?

giphy.gif
 
Helt enig med @kvasbo
Jeg har desverre vært på mottakersiden av disse evalueringene kunden kommer med i snart 10 år..Ikke i Bjerke vel å merke, men dette er som nevnt et velkjent "våpen",i lag med mystery shopper, i retail i og varehandel.

Det er helt utrolig hva de kan finne på å lire av seg, og en del er beviselig feil. Men det som er mer utrolig er alle blåskjortede Excel-nissene som ser seg blinde på disse svarene og tall-ratingen og skal drifte den daglige driften på de: tilsynelatende.

I mange tilfeller har disse svarene en direkte innvirkning på bonusutbetalinger feks, eller resultater i intern konkurranser.
Det skal ikke mer en en surmaget kuk til for å lage store ringvirkninger.
Det er til og med nok å være han nøytrale, som krysser midt på treet på alt.


/Rant over(og sorry for digresjon av tråd)
 
Var innom Bjerke Karl Johan i helgen, og det var en herlig opplevelse. Skulle ikke kjøpe noe, bare innom for å titte, men det hadde ingen innvirkning på servicen! Mottok særs god behandling fra en veldig attraktiv og kunnskapsrik kvinne. Prøving på håndleddet ble det også. Gikk ut derfra med et godt forhøyet humør, og mer kunnskap enn da jeg gikk inn.
 
Mye flott å se på nyåpning hos Bjerke Torgalmenningen i dag. Godt utvalg i Tudor for de som er på utkikk (ikke spør meg om hvilke modeller for jeg kan ikke ref nr på de forskjellige). Fikk prøve en BB 58 med natorem, herrejemini for et vakkert smykke! Perfekt til mine spinkle armer...
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø og Flippin
  • Liker
Reaksjoner: fysiofelipe
He he, jeg spurte om den var vanskelig å få tak i, og det var det ikke på denne modellen. Med andre ord et dårlig objekt for invistorer ;):p

Først må jeg kjøre inn GMT'en før jeg kaster meg over noe nytt. BB58'en vil stå høyt på listen når neste ur skal inn i samlingen :)
 
Mye flott å se på nyåpning hos Bjerke Torgalmenningen i dag. Godt utvalg i Tudor for de som er på utkikk (ikke spør meg om hvilke modeller for jeg kan ikke ref nr på de forskjellige). Fikk prøve en BB 58 med natorem, herrejemini for et vakkert smykke! Perfekt til mine spinkle armer...

+1!

Var innom Bjerke Torgallmenningen i dag, veldig fin opplevelse :) Fikk prøve flere Basel nyheter og hadde en hyggelig klokkeprat. Tror det må bli en BB 58 på meg etterhvert, den var aldeles nydelig :)
 
Har bare gode erfaringer med personlig oppmøte hos Bjerke, i begge Oslo-butikkene, men skjønner ikke hvorfor de ikke svarer på henvendelse via nettstedet.
 
Har bare gode erfaringer med personlig oppmøte hos Bjerke, i begge Oslo-butikkene, men skjønner ikke hvorfor de ikke svarer på henvendelse via nettstedet.

Jeg sendte mail direkte til adressene som stod oppgitt, de svarte meg på timen. De gangene jeg har brukt skjema på forskjellige nettsteder får jeg tilsynelatende aldri svar, så prøver å unngå det.

Var innom Bjerke ved Nedre Slottsgate. Ble møtt av veldig hyggelig og kunnskapsrikt personell. Hadde jeg bodd i Oslo hadde nok siste kjøpt vært der.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjorn
Nok et møte med Bjerke, og nok en gang priser jeg meg lykkelig over å kunne velge Lervik og Askeland istedet... Og at det er til 15% av prisen Bjerke forespeilet er heller ikke en nedtur
 
Når du besøker Bjerke og møter en random Idiotselger, så stemmer sikkert det.
Når du trapper opp for andre gang, og møter en random idiotselger igjen, da er det du som er idioten ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: ManFred