Tudor-tråden

Kjøpte denne i dag og må bare si WOW :love:
Vil si at denne er en veldig god kandidat til OWG.

IMG_4471.JPG

Nydelig, gratulerer!

Hvordan er førsteinntrykket?

Takker! Trives godt så langt! Lett og bærer nesten umerkbart. Liker skiva, den har dypde uten å bli glossy som feks på Rolex. T-fit er også overlegent. Synes også den ser utrolig fet ut. Denne er jo åpenbart ganske moderne i designspråket og mangler kanskje litt av den lune sjarmen til BB58. Får se hvem som får bli etterhvert ;)

• Liker
Reaksjoner: Henrik C og allak
Jeg hadde ikke store forventninger da jeg kjøpte et par av denne til FXD’en min, men ble faktisk overrasket over kvalitetsfølelsen. Den er litt lenger enn standard lengde fra Tudor, og litt tykkere materiale. Levering går forøvrig i ekspressfart (bortsett fra laaaang transit hos Fedex) i forhold til månedsvis fra Tudor.
7F89C03A-7541-4569-9FEF-0CE96D6C657D.jpeg

Jeg hadde ikke store forventninger da jeg kjøpte et par av denne til FXD’en min, men ble faktisk overrasket over kvalitetsfølelsen. Den er litt lenger enn standard lengde fra Tudor, og litt tykkere materiale. Levering går forøvrig i ekspressfart (bortsett fra laaaang transit hos Fedex) i forhold til månedsvis fra Tudor.
Vis vedlegg 309698
Enig.
Oem remmen fra Tudor har bedre kvalitetsfølelse på selve stoffet men den der har bedre borrelås. Bestilte to til, en blå og en svart.
Vet dere om Tudor leverer originalrem til FXD i andre fargekombinasjoner enn den som følger med ved kjøp av klokken? Synes originalen er superkomfortabel men litt skuffet over borrelåsen.