Tudor-tråden

Dagens dobbel
1694609094974.jpeg
 
Ja - men ikke i tradisjonell (se vintage utgaver) forstand, slik som e.g. JLC og andre. Jeg tenker mer en slik "ekte" månefase de hadde for mange, mange år siden. Hvis Tudor/Rolex hadde laget noe slik igjen kunne de (trolig) endelig lykkes med denne type armbåndsur
Hva er "ekte" månefase? og hva er eventuelt "uekte/falsk" månefase? Sånn for oss uopplyste :)
 
Den første Medal of Honour i WWII i USA ble tildelt John William Finn den 14. september 1942 for sin innsats under angrepet på Pearl Harbor.

Bildet. Pearl Harbor i programmet postet av T+T watches. Klokken lanseres 14. september. Tilfeldig? Tja. Vi får se.
 
Redigert:
  • Liker
  • Wow
Reaksjoner: Zawatch og Callahan
Var egentlig ikke så entusiastisk for dette slippet, men tanken på en blå sub fikk hårene til å reise seg litt. Blir noen litt lange timer å vente nå.
 
Var egentlig ikke så entusiastisk for dette slippet, men tanken på en blå sub fikk hårene til å reise seg litt. Blir noen litt lange timer å vente nå.
En sånn her tenker du?
IMG_4471.jpeg

Tørr vedde ei pils og en PIV til community manager vår at det ikke blir noe ny Tudor Submariner.

Jeg ser ingen grunn til at Rolex skal tillate en nær knyting når de har brukt 30 år på å fristille seg. 79090 var siste med Oyster på skiva. 79190 siste med Submariner på skiva.

BB og Pelagos kan dog komme i mange mer eller mindre interessante historiske referanser.

IMHO. Sees kl 18!
 
En sånn her tenker du?
Vis vedlegg 345204
Tørr vedde ei pils og en PIV til community manager vår at det ikke blir noe ny Tudor Submariner.

Jeg ser ingen grunn til at Rolex skal tillate en nær knyting når de har brukt 30 år på å fristille seg. 79090 var siste med Oyster på skiva. 79190 siste med Submariner på skiva.

BB og Pelagos kan dog komme i mange mer eller mindre interessante historiske referanser.

IMHO. Sees kl 18!

En revamp av den var akkurat det jeg hadde i tankene. Er nok lite trolig, men en kan vel alltids dagdrømme litt.
 
  • Elsker
Reaksjoner: Genta
En sånn her tenker du?
Vis vedlegg 345204
Tørr vedde ei pils og en PIV til community manager vår at det ikke blir noe ny Tudor Submariner.

Jeg ser ingen grunn til at Rolex skal tillate en nær knyting når de har brukt 30 år på å fristille seg. 79090 var siste med Oyster på skiva. 79190 siste med Submariner på skiva.

BB og Pelagos kan dog komme i mange mer eller mindre interessante historiske referanser.

IMHO. Sees kl 18!
Fikk 79190 med "oysterdate" på skiva også :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta