Tudor Black Bay Fifty-Eight

Jeg har denne på hånden (reservert, ikke på håndleddet...) hos gresk AD. Får ikke diskutert pris før jeg besøker ham 28.7. Norsk AD aner ingenting om levering. Do or do not? Ja, jeg vet dette er et ekkokammer... så vær greie og kom med mer enn ja eller nei :) F.eks. kun 2 års garanti fra Tudor og ingen 3 års ytterligere reklamasjonsrett ved bruk av gresk AD. Noe annet jeg bør tenke på? Det blir full fortolling og mva-betaling, bare så det er nevnt.

Tudor-Black-Bay-Fifty-Eight-39mm-79030N-Baselworld-2018-1.jpg
 
Jeg har denne på hånden (reservert, ikke på håndleddet...) hos gresk AD. Får ikke diskutert pris før jeg besøker ham 28.7. Norsk AD aner ingenting om levering. Do or do not? Ja, jeg vet dette er et ekkokammer... så vær greie og kom med mer enn ja eller nei :) F.eks. kun 2 års garanti fra Tudor og ingen 3 års ytterligere reklamasjonsrett ved bruk av gresk AD. Noe annet jeg bør tenke på? Det blir full fortolling og mva-betaling, bare så det er nevnt.

Vis vedlegg 102136

Med tanke på urets relativt overkommelige pris, og at forhandlerene i Norge ikke kan si noe om levering, hadde jeg uten tvil slått til. :) Du sier jo selv at du uansett har 2 års garanti fra Tudor. :)

Hva blir totalprisen med norsk mva sånn ca? Får du evt trekt fra noe lokal moms?
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
Med tanke på urets relativt overkommelige pris, og at forhandlerene i Norge ikke kan si noe om levering, hadde jeg uten tvil slått til. :) Du sier jo selv at du uansett har 2 års garanti fra Tudor. :)

Hva blir totalprisen med norsk mva sånn ca? Får du evt trekt fra noe lokal moms?

Gresk mva på 24% blir refundert, så prisen blir om lag som norsk, før eventuell "special price for you, my friend".
 
Hvordan er brukeropplevelsen? Har du hatt pre-ceramic Rolex å sammenligne med?

Har aldri eid en Rolex men av det jeg leser rundt omkring er den veldig sammenlignbar med 5-siffret sub i størrelse og måten den bærer på. Litt tynnere kasse.

Satser på å skrive litt mer utfyllende senere, men opplevelsen så langt er helt topp, og jeg deler meningene man finner i de omtalene som har kommet. På armen føles den rett og slett 100% riktig :)
 
Hvordan er justeringsmulighetene på lenken - av bilder virker det som om avstanden mellom de tre hullene på "clasp'en" er kortere enn ett lenkeledd? Tar jeg feil eller følger det kanskje med ett halvledd?