Men hvem kjøper vel en diver på lærreim?![]()
Akkurat det har jeg aldri skjønt heller!
Men hvem kjøper vel en diver på lærreim?![]()
Akkurat det har jeg aldri skjønt heller!
Spennen skal være på kl.-12-siden, så ja - på den til høyre er lærreimen plassert feil .Bästa släppet på Basel. Men har sitter det bruna bandet fel på eller skall det vara så? Patek kör väl nå likt på vissa modeller?
Vis vedlegg 86218
Hur många köper en diver och dyker med denär nog betydligt fler som lever sitt liv med kostym och vit skjorta än våtdräkt.
+ 0,5
#timeviseren
Jeg leste en YouTube-kommentar for et par år siden som totalt forandret synet mitt på timeviseren. Jeg skal gjøre mitt beste på å gjengi kommentaren på orginalspråket.I know, prøver å like «snowflake» viseren, spesielt mot de runde indeksene..

Satte meg opp på ventelisten for en BB58 med lenke, med beskjed at jeg var siste på listen.
Så da er det bare å belage seg på litt ventetid. Jeg skjønner at denne modellen er godt mottatt blant entusiaster, samtidig håper jeg at det ikke er snakk om ventetid tilsvarende sport modeller fra Rolex.
MEN snakker vi her om et dusin måned eller et par dusin måned i ventetid? -Noen som har kjennskap/ estimat til en realistisk ventetid på denne modellen?
Jeg ble forespeilet 6-12 mnd
+1Får håpe at gjengen med verdens største håndledd lar disse gå videre ganske kjapt.
+1
"While most watch companies will sell a bracelet watch with a very long bracelet to be sized down, the stock bracelet on the Fifty-Eight is pretty small; it just barely fit on my 7.75-inch circumference wrist and felt uncomfortably snug."