Tudor Black Bay Fifty-Eight

Hvordan er justeringsmulighetene på lenken - av bilder virker det som om avstanden mellom de tre hullene på "clasp'en" er kortere enn ett lenkeledd? Tar jeg feil eller følger det kanskje med ett halvledd?

Nei det følger ikke med halvledd, og de 3 microjusteringene tilsvarer som du sier litt mindre enn ett ledd ja. Så justeringsmulighetene er ikke optimale.
 
  • Liker
Reaksjoner: trojen
Etter det jeg leser på på andre fora er det skralt i statene så langt, det leveres få klokker per batch og mye er nok reservert.
Okei, men skulle tro byer som New York blir prioritert? Eller er etterspørselen der etter også?
 
Mulig jeg hadde flaks, betalte depositum forrige uke og ble ringt opp av AD i dag.
 

Vedlegg

  • F9203E16-FD32-445D-AD15-C1FD5F1A0679.jpeg
    F9203E16-FD32-445D-AD15-C1FD5F1A0679.jpeg
    166,9 KB · Visninger: 0
Spurte av ren nysgjerrighet nå på fredag og fikk beskjed ca et år venting for bb58.
Alt er relativt slik jeg tolker det, noen slipper å vente så lenge, og noen må belage seg på lang venting
 
  • Liker
Reaksjoner: Ringeklokke
Denne var hyllevare i Spania i sommer. Lett å få tak i hvis man tar et par telefoner tror jeg.
 
Lurer på det samme selv, ser på Tudor sine hjemmesider at den koster 30 000,-, men blir vel fort litt dyrere hos AD her til lands.
Prisen som står på hjemmesiden gjenspeiler butikkpris i Norge også!!
Edit: Det er ingen påslag fra AD, dog må det påregnes noe invistor påslag "da uret ikke sto til forventinger", eller noe i den duren av notorisk angrende kunder.. :D
 
Redigert:
Bjerke. Etter hva jeg skjønner er det foreløpig kun de som har fått leveringer i Norge (?).
Så fint at de glatt skipper folk som har stått lenge på venteliste og selger til andre. Nå forutsetter jeg at du ikke har stått på liste, og anklager ikke deg for å gjøre noe galt :) mer irritert på nevnte AD
 
Så fint at de glatt skipper folk som har stått lenge på venteliste og selger til andre. Nå forutsetter jeg at du ikke har stått på liste, og anklager ikke deg for å gjøre noe galt :) mer irritert på nevnte AD
Misforståelse. Skal nevnes at jeg har var innom kort tid etter lanseringen i Basel, og meldte interesse, og fylte ut disse søknadspapirene noen etter dette igjen. Det var tiden fra depositum ble betalt og klokken var klar til henting jeg var positivt overrasket over.

Kronologiske ventelister er som du kanskje (ikke) har fått med deg, byttet ut til fordel for kundeforhold og tidligere kjøpshistorikk (er en egen tråd om akkurat dette).
 
Prøvde få en kompis til å kjøpe med fra New York, hevdet den kostet 4200 usd ink alle skatter/avgifter og var ventet inn denne uken. Ser Hodinkee skriver at den koster 3500 usd. Totalen blir noe høy med papirene i orden. Noen som vet hva prisforskjellen skylles?