TAG Heuer-tråden

High-Quality-JPG-CR5090.FN6001_SEDUC.jpg

Monza er tilbake i kolleksjonen til TAG Heuer.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Ser at urverket selger klokken jeg vil ha for 14k mindre enn hva Bjerke skal ha.

Finnes det noen god grunn til å IKKE kjøpe hos urverket?

Bare å google "urverket erfaringer" så får du mange nok grunner til å gå til AD...
Urverket trenerer returretten, er ikke behjelpelig med reklamasjoner og garantisaker, holder på pengene til kundene i lengre tid hvis uret ikke kan skaffes og kan være vanskelige (om ikke umulige) å komme i kontakt med.
Det finnes også en del urverket-innlegg her på TS som gir grunn til skepsis.

Når det er sagt så finnes det mange fornøyde kunder også, men i den prisklassen du skal handle så ville jeg gått til en forhandler som er enkel å forholde seg til, og du får sikkert 5 - 10% rabatt også (det fikk i alle fall jeg hos Gjermstad i Molde) :D

• Liker

• Liker
Kjøpte den på nettsiden deres for 13500. Tror ikke jeg hadde kommet meg igjennom de doble dørene uten å ha betalt :p

• Haha
Reaksjoner: Bøygen
Jeg ser Tag Heuer har en "Online exclusive" Formula One klokke med orange gummistrap. Nærmere bestemt DENNE

Jeg har samme klokke, bare på lenke. Men jeg klarer ikke å finne den reima hos TH, ihvertfall ikke nettbutikken. Er det noen som vet om denne kan kjøpes via AD feks? Er jo perfekt å sette på klokka nå til sommeren.