TAG Heuer-tråden


Takk! Super bærekomfort på denne :cool:

20220528_171648.jpg
 
Hva er tankene deres om Carrera med Heuer 02 urverk? Var innom Bjerke i dag og jeg må si jeg ble litt forelsket. Jeg så på den med svart urskive og bracelet med åpen rygg. 62500,- skulle de ha.
 
Helt klart en av de flotteste TH. Modellen med.rød chronographviser er et lite hakk flottere....

Carrera er en nydelig modell.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Mann1
Ser at urverket selger klokken jeg vil ha for 14k mindre enn hva Bjerke skal ha.

Finnes det noen god grunn til å IKKE kjøpe hos urverket?

 
  • Wow
Reaksjoner: Grendel
Ser at urverket selger klokken jeg vil ha for 14k mindre enn hva Bjerke skal ha.

Finnes det noen god grunn til å IKKE kjøpe hos urverket?

Bare å google "urverket erfaringer" så får du mange nok grunner til å gå til AD...
Urverket trenerer returretten, er ikke behjelpelig med reklamasjoner og garantisaker, holder på pengene til kundene i lengre tid hvis uret ikke kan skaffes og kan være vanskelige (om ikke umulige) å komme i kontakt med.
Det finnes også en del urverket-innlegg her på TS som gir grunn til skepsis.

Når det er sagt så finnes det mange fornøyde kunder også, men i den prisklassen du skal handle så ville jeg gått til en forhandler som er enkel å forholde seg til, og du får sikkert 5 - 10% rabatt også (det fikk i alle fall jeg hos Gjermstad i Molde) :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel