Skriveinstrumenter

Vaske og fylle på pennene. Søndagsaktivitet helt på nivå med skopuss.
C9E53747-119B-4C91-BCEF-47F3A618255D.jpeg

På tide å anskaffe en Mont Blanc-fyllepenn. Forslag fra salen på hvilken jeg bør satse på?

På tide å anskaffe en Mont Blanc-fyllepenn. Forslag fra salen på hvilken jeg bør satse på?

Det er et digert spørsmål ;) For meg er Montblanc den klassiske sigarformede pennen i sort resin, med gulldetaljer. Enkelt og greit. Men; De har også mange spennende LE og SE-utgaver, ofte med serier innenfor et tema. Har veldig lyst på begge Steinway-utganvene, skulle gjerne hatt Gustav Mahler og John Lennon. Og så videre......

Så kjøp den Montblancen du har lyst på, det blir riktig uansett :)

• Liker
Reaksjoner: BigT
Da er vi like vi to... Dessverre, går vel nesten an å si. Ender nok opp med en klassisk en, selv om både Lennon og Pavarotti frister - til tross for både høy pris og lav tilgjengelighet.

Har MB 149 og Starwalker 100 year anniversary. To helt forskjellige penner, men begge behagelige=) Du må nesten prøve deg litt=)

Hvis man skal kjøpe en eller to Lamy Safari med noen nibs (helst online) hvor går man? Fått med meg det er en del fake varianter så jeg tenkte å helst slippe å kjøpe via ebay. Noen som er kjent for å ha litt for gode priser på disse?

• Liker
Reaksjoner: holmby
Hvis man skal kjøpe en eller to Lamy Safari med noen nibs (helst online) hvor går man? Fått med meg det er en del fake varianter så jeg tenkte å helst slippe å kjøpe via ebay. Noen som er kjent for å ha litt for gode priser på disse?

Har kjøpt Lamy Safari fra www.cultpens.com bra sjappe som sender fra England. Lamy blir aldri feil.

Redigert:
Bestilt to MB nå. Hva angår Dupont, så vil det med tid og stunder dukke opp fyrtøy derfra, muligens skriveverktøy også.

Jeg har kjøpt Lamy fra Tudos.no og er meget fornøyd.

• Liker
Reaksjoner: Guest571