Hei @PintoHar du hatt problemer med din Parker med blekkpatroner? Min Duofold er veldig kranglete. Har vasket den, renset den og setter stadig i nye Parker-patroner. Likevel er det slik at blekket enten renner som bare det, eller at det tørker veldig fort. Slik den er nå egner den seg kun til enkle signaturer. Å forsøke å skrive et helt brev eller føre notater er håpløst. Leverte den til reparasjon for noen år siden, men kom tilbake like dårlig. Er dette en del av den britiske sjarmen med Parker eller har jeg fått en skikkelig mandagspenn etter cupfinale i premier league?
Pics pleaseKan f- ikke være sunt, dette forumet.
Jeg skulle bare se litt, men endte opp med å kjøpe meg en Montegrappa Mule fyllepenn (medium)
Grappa har jeg kjennskap til, og i Bassano del Grappa har jeg også vært, men at de lager slike fjonge skriveinstrumenter visste jeg ikke.
Fra før av har jeg hatt en Cross Classic Century fyllepenn og to kulepenner (en klassisk sort og en "seafoam"), og en Levenger L-Tech 3.0 Stealth, med CC fyllepenna som favoritt.
Kan f- ikke være sunt, dette forumet.
Jeg skulle bare se litt, men endte opp med å kjøpe meg en Montegrappa Mule fyllepenn (medium)
Grappa har jeg kjennskap til, og i Bassano del Grappa har jeg også vært, men at de lager slike fjonge skriveinstrumenter visste jeg ikke.
Fra før av har jeg hatt en Cross Classic Century fyllepenn og to kulepenner (en klassisk sort og en "seafoam"), og en Levenger L-Tech 3.0 Stealth, med CC fyllepenna som favoritt.
Bilde har jeg her, men selveste le pièce de résistance uteblir ennå en stund, da jeg måtte handle Muldyret fra en utenlandsk nettbutikk.Pics please![]()
Sunt nei?? Jeg var gladelig fornøyd med reklamepenner og trykkblyant helt til en eller annen butikk gikk konk og fikk selge restelageret sitt her. Jeg endte opp med en helt grei Aurora rollerball, men det kritiske var en Caran d'Ache Varius Ivanhoe i sort, og så var vi på kjøret. Det har blitt tre Carand d'Ache til, hvorav to Leman-modeller, tre Visconti, hvorav to Homosapien, en Pelikan, en Nakaya, flere Pilot, Kaweko, Twsbi og noe vintage etter besteforeldre. På toppen kommer jo en blekksamling som begynner å tyte ut av sin tredje skuff nå, og flere kvalitets-skriveblokker enn jeg noensinne kommer til å greie skrive ut.
Og jeg trodde jeg var trygg, det var jo ikke klokke-galskapen jeg skulle "mate", jeg skulle jo bare lese en spennende tråd om skriveinstrumenter!