Skriveinstrumenter

cqMfONA.jpg
 
@Fyrsten kan du skjule denne tråden for meg? Jeg trenger ikke flere "ting" nå.
 
Redigert av en moderator:
Jetlag; eBay midt på natten med noen merkelige (skam)bud jeg ikke helt husker idag; 2 noe dyre penner incoming ...
 
Tenkte å kjøpe min første skikkelige penn. Den må kunne brukes i fra alt til differensialligninger til dokumentsignering. Tenker i hovedsak på en kulepenn, da fyllepenner blir for tungvindt. Kan legge til at kunnskapsnivået mitt er fortsatt lavt. Noen tips til hvilken penn som kan passe? Budsjettet flyttes etter behov, men må være innen rimelighetens grenser.
 
Redigert:
Tenkte å kjøpe min første skikkelige penn. Den må kunne brukes i fra alt til differensialligninger til dokumentsignering (mest diff.ligninger). Tenker i hovedsak på en kulepenn, da fyllepenner blir for tungvindt. Kan legge til at kunnskapsnivået mitt er fortsatt lavt. Noen tips til hvilken penn som kan passe? Budsjettet flyttes etter behov, men må være innen rimelighetens grenser.

Vet ikke om det er over budsjettet, men jeg vil anbefale noe fra Mont Blanc. Mye fint i bla. Starwalker serien og det er veldig god kvalitet. Vurderer selv å kjøpe en Graf von F-B rollerball selv, men det er også andre bra merker :)
 
Redigert:
Tenkte å kjøpe min første skikkelige penn. Den må kunne brukes i fra alt til differensialligninger til dokumentsignering (mest diff.ligninger). Tenker i hovedsak på en kulepenn, da fyllepenner blir for tungvindt. Kan legge til at kunnskapsnivået mitt er fortsatt lavt. Noen tips til hvilken penn som kan passe? Budsjettet flyttes etter behov, men må være innen rimelighetens grenser.[/QUOTE

Gå innom Urmaker Thorbjørnsen, han har et godt utvalg av penner fra Caran d`Ache. Kan du prøve å se om det er noen som føles riktig.
 
Vet ikke om det er over budsjettet, men jeg vil anbefale noe fra Mont Blanc. Mye fint i bla. Starwalker serien og det er veldig god kvalitet. Vurderer selv å kjøpe en Graf von F-B rollerball selv, men det er også andre bra merker :)

Graf von Faber-Castell rollerball anbefales!
 
Redigert:
DSC09965.JPG


Caran d'Ache Caelograph under ikke-ideelle lysforhold på kjøkkenbenken :cool:

[video=youtube;sPI4oJ8MMYo]https://www.youtube.com/watch?v=sPI4oJ8MMYo[/video]
 
Så veldig kul ut, @Fyrsten. Kom den fra Scandinavian Retail, eller hva de het som jeg kjøpte min C d'A fra?
 
Redigert av en moderator: