Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Skal tilbake til London nå til helgen, og jaggu så må jeg innom Tricker´s for å se om jeg kan finne noe som frister.
Kona er ikke så positiv som tidligere. Så jeg fikk beskjed om å se over hva jeg har, slik at jeg ikke ender opp med en hyllevarmere.
IMG_4684.JPG
IMG_4690.JPG
IMG_4695.JPG
IMG_4697.JPG
IMG_4699.JPG
 
Skal tilbake til London nå til helgen, og jaggu så må jeg innom Tricker´s for å se om jeg kan finne noe som frister.
Kona er ikke så positiv som tidligere. Så jeg fikk beskjed om å se over hva jeg har, slik at jeg ikke ender opp med en hyllevarmere.
Vis vedlegg 105521 Vis vedlegg 105522 Vis vedlegg 105523 Vis vedlegg 105524 Vis vedlegg 105525
Bootsene du har her er spesielt fine synes jeg. Tricker er jo tradisjonelt en produsent av «country-side shoes» - du «trenger» et par med combat sole;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø
Bootsene du har her er spesielt fine synes jeg. Tricker er jo tradisjonelt en produsent av «country-side shoes» - du «trenger» et par med combat sole;)

Handlet bootsene av en hyggelig TS´er @Mathfjeld
Men holder det ikke med Commando-såler som er på disse bootsene...
trickers-commando-sole.jpg
 
Jeg kunne ikke se noen mørkebrune boots og vil anbefale Stow i espresso. De kommer riktignok i Dainite-såler.

https://www.trickers.com/row/mens/country-boots/stow-espresso-burnished-heavy-brogue-boot.html

Selv sliter jeg med at fruen mener jeg bør ikke ha mer enn ti sko/boots i brunt lær. Jeg er innafor så lenge man definerer burgunder og color #8 som rødt.

Eller litt fra the leftfield, hvis du trenger sko i mørk burgunder:

https://www.drmartens.com/uk/en_gb/p/14348601

Stow er herlige. Helt rett lest (4497S) for mine føtter med fitting 6.
Disse er å få tak i fargen espresso med skinnsåler.
Screen Shot 2018-08-08 at 10.05.59.png


Skal holder dere oppdatert på hvilket par det blir.
 
  • Liker
Reaksjoner: Alv
Stow er herlige. Helt rett lest (4497S) for mine føtter med fitting 6.
Disse er å få tak i fargen espresso med skinnsåler.
Vis vedlegg 105652

Skal holder dere oppdatert på hvilket par det blir.

You should drop by Grenson on Lamb´s Conduit Street.

They got a sale on on their Made in England G one line (uppers from Tanneries du Puy, oak bark -tanned soles fron J & JF baker) their G fitting last are generous, while keeping a good grip on the heel, and far more comfortable than Tricker's 4444, and 4497.

After, cross the street to Noble Rot for a glass Pinot or Poulsard
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: andersen og Edzilla
You would drop by Grenson on Lamb´s Conduit Street.

They got a sale on on their Made in England G one line (uppers from Tanneries du Puy, oak bark -tanned soles fron J & JF baker) their G fitting last are generous, while keeping a good grip on the heel, and far more comfortable than Tricker's 4444, and 4497.

After, cross the street to Noble Rot for a glass Pinot or Poulsard

I have tried Grenson couple of times before. But sorry. Didn't get them to fit my feet.
But I like pinot, and also like the wine bare: Noble Rot ;)