Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Fikk endelig ut fingeren og kjøpte et par Chelsea boots her om dagen, Loake 1880 Chatsworth i mørk brun. Kanonfornøyd så langt. Det er ikke akkurat høysesong for boots, men jeg må jo gå dem inn litt :)

DSC_1753-01.jpeg

Fikk endelig ut fingeren og kjøpte et par Chelsea boots her om dagen, Loake 1880 Chatsworth i mørk brun. Kanonfornøyd så langt. Det er ikke akkurat høysesong for boots, men jeg må jo gå dem inn litt :)

Vis vedlegg 48439

Har nøyaktig samme, og de har overlevd 3 sesonger med knallhard bruk og altfor lite pleie. Ekstremt mye støvel for penga!

• Liker
Reaksjoner: reim
Mitt neste støvelpar blir nok Allen Edmonds Dalton Cordovan wingtip. Tror disse kan fungere finfint som hverdagsstøvler så lenge man bytter lisser. Fungerer også finfint til dress hvis man buffer de opp.

Litt dyre for øyeblikket, men det ryktes om avslag etter juletider.

upload_2017-8-5_11-7-18.png

Skjermbilde 2017-08-05 kl. 11.05.58.png

Mye negativ omtale rundt Meermin tidligere i denne tråden. Bestilte et par bluchers fra dem den 05.08, og disse ble levert av FedEx på døra i dag. Altså, kun 9 dager fra bestilling til ankomst. Det må jeg si er mer enn godt nok levert, og fortjener skryt! Mitt første par fra Meermin, så spent på hvordan disse oppleves i forhold til andre sko jeg har. 2000 kr for sko, skotrer og Saphir Renovateur, er jo grisebillig, som gjør at forventningene ikke er de største, men satser på en positiv overraskelse :)

Mitt neste støvelpar blir nok Allen Edmonds Dalton Cordovan wingtip. Tror disse kan fungere finfint som hverdagsstøvler så lenge man bytter lisser. Fungerer også finfint til dress hvis man buffer de opp.

Litt dyre for øyeblikket, men det ryktes om avslag etter juletider.
Føler Allen Edmonds alltid har salg på noe på nettbutikken deres i hvertfall. Cordovan vet jeg ikke om er vanlig på salg, men skulle ikke forundre meg.

Hva bruker dere av skohylle? Ser etter et design som ikke er tre pinner i to høyder eller skap. Forslag?