Fikk endelig ut fingeren og kjøpte et par Chelsea boots her om dagen, Loake 1880 Chatsworth i mørk brun. Kanonfornøyd så langt. Det er ikke akkurat høysesong for boots, men jeg må jo gå dem inn litt
Fikk endelig ut fingeren og kjøpte et par Chelsea boots her om dagen, Loake 1880 Chatsworth i mørk brun. Kanonfornøyd så langt. Det er ikke akkurat høysesong for boots, men jeg må jo gå dem inn litt
Vis vedlegg 48439
Akkurat som damene dine? (Ref signaturen...de har overlevd 3 sesonger med knallhard bruk og altfor lite pleie.
Akkurat som damene dine? (Ref signaturen)
Det andre paret er Silvano Sassetti fra Dagestad.
![]()
![]()
De der så fantastiske ut! Prisen ser jeg er litt stiv....
..og igjen, så ser du på reimer som ikke varer like lenge heller............... til hvor mye?![]()
Sko til 4-5-6-tusen... Ja, det er jo en del. Men mener det er en vedtatt sannhet at en ikke skal gå for billig på det som er mellom deg og bakken: gulv, dekk, sko...De der så fantastiske ut! Prisen ser jeg er litt stiv....
Føler Allen Edmonds alltid har salg på noe på nettbutikken deres i hvertfall. Cordovan vet jeg ikke om er vanlig på salg, men skulle ikke forundre meg.Mitt neste støvelpar blir nok Allen Edmonds Dalton Cordovan wingtip. Tror disse kan fungere finfint som hverdagsstøvler så lenge man bytter lisser. Fungerer også finfint til dress hvis man buffer de opp.
Litt dyre for øyeblikket, men det ryktes om avslag etter juletider.
Nydelig valg!Min bror skal gifte seg neste måned og jeg har for første gang i mitt liv "investert" i noen dress kledning.
Da måte jeg ha noen grei sko også, altså ikke noe Tanker Boots som vanlig og bestemte for et par Crockett&Jones Last 348(à la James Bond)
Vel: topp kvalitet og de passer helt perfekt på mine brede føtter med G størrelse.
Vis vedlegg 55482
Vis vedlegg 55483
Vis vedlegg 55484
Nydelig valg!