Blodstrupmoen
Støttemedlem
Hørtes kjent ut@Bøygen , akkurat det med bredde og omkrets ser eg alt for sjelden. For en som har veldig brei fot , høy vrist , behov for skikkelige innlegssåler så er det et mareritt å no skulle handle nye vinteeboots igjen .
@Bøygen , akkurat det med bredde og omkrets ser eg alt for sjelden. For en som har veldig brei fot , høy vrist , behov for skikkelige innlegssåler så er det et mareritt å no skulle handle nye vinteeboots igjen .
Hvordan er disse i str? Ser at største str er 46. Er dette tilsvarende 46 i nike/adidas osv?Nå har jeg brukt disse en del og er veldig fornøyd med komforten, spesielt nå med 30 graders varme.
Med Veja er 45 ekte 45.Hvordan er disse i str? Ser at største str er 46. Er dette tilsvarende 46 i nike/adidas osv?
@Hammerfjord , eg har og har hatt fleire par addidas , men sportsko er det absolutt ikkje . Kanskje om sporten er å trekke rundt i byn fra pub til pub eller drive en eller anna form for sportsball. Gjennom 510 lager dei derimot gode sportssko , og også i wide versjoner . Ellers kan dei sjølvsagt fint blokkes også .
Ja, beklager.Jeg mente de fra Veja. Synes de er veldig fine men redd for at de blir for små. Bruker 46 i "orntlige" sko men som regel 47/48 i "sneakers".
Ærlig talt er det ingen red wing som tiltaler meg for sen vår/sommer/tidlig høst. Men for høst/vinter er det en del fint. Jeg er svak for 8136 som er den fineste moc toen etter min mening. Dog solgt egne da jeg har for mye annet og foretrekker Alden og Edward Green.Synes Red Wing modellene er veldig flotte og jeg er veldig for kvalitet fremfor kvantitet. Tanken på at de nærmest varer livet ut er noe som appelerer.
Men, jeg er ikke noe stilikon, og har heller ikke greie på slikt så prøver meg på et spørsmål.
Bruker dere Red Wing (hvilken modeller?) året rundt, eller er enkelte modeller vintersko/sommer sko rent utsendemessig og praktisk?
![]()