andersen
Reaksjoner
1.387

Medlem
Sist sett

Siste aktivitet Innlegg Om

    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til Grendel i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
      Remmen på klokken røk. Jeg har alltid likt denne klokken med den sorte skinnegående med hvite sømmen. Så ble det slutt. En midlertidig...
    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til Hovedsignal i Den store Certina-tråden. Liker Liker
      Bare synd de har skrevet LIMITED EDITION i enorm font på den fineste. Hvorfor kan de ikke bare ha dette på baklokket?
    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til Loevhagen i Breitling-tråden. Liker Liker
      Enig med det uthevede, men den bærer jo vanvittig bra i forhold til den forrige versjonen. :) Hver gang blir jeg litt forbløffet over...
    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til holmby i Sportsklokker (Time-Only). Liker Liker
      god trend i såfall. og chopard bør definitivt også trende seg til at sekundskivene kommer nærmere ytterkant enn senter!
    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til Veggur i Breitling-tråden. Liker Liker
      Denne nye 40mm var lekker
    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til Gin i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
      Usj… et litt for oppvekkende innlegg. Det finnes jo ingen objektive eller rasjonelle grunner for en slik pris-differanse, annet enn at...
    • andersen
      andersen svarte på tråden Vis oss din GRAND Seiko!.
      Var noe sånt jeg betalte også, for det samme.
    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til Loevhagen i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
      Man gjør seg noen refleksjoner når det er over 90K i prisforskjell på disse to…
    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til Loevhagen i Breitling-tråden. Liker Liker
      1,4mm tynnere. Microjustering x2 i lenken. Fortsatt Ø 42mm som før.
    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til Chronodiver i Breitling-tråden. Liker Liker
      Ny generasjon. Må si dette er veldig pent!
    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til Edzilla i Grill. Liker Liker
      Jr. skal fyre opp i kveld.
    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til Hammerfjord i Klokkecafé – løst og fast om klokker. Liker Liker
    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til Golfballen i Grill. Liker Liker
      Kjøpt ny daily beater her og, fra IKEA av alle steder. Heldigvis lever gode gamle Weber kulegrillen i beste velgående og vil bli brukt...
    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til chrbir i Swatch-tråden. Liker Liker
      Men er den stor nok?
    • andersen
      andersen reagerte på innlegget til Bgo80 i Cartier-tråden. Liker Liker
      Dressklokken får kjørt seg i mai
  • Laster inn…
  • Laster inn…