Sko. Jeg trenger nye. Tips?

@Nicolai hvor er sokkene fra? :)

Her finner du de eneste sokkene du vil kjøpe for resten av ditt liv ;)
Franske Mes Chaussettes Rouges har den absolutt beste servicen jeg har opplevd innen online shopping.

EDIT: Litt mer enabling.
IMG_6658.jpg

Redigert:
Jeg har prestert å få mindre føtter enn for 4-5 år siden. Nå sliter jeg med at en rekke gode sko, Crockett & Jones o.l., er for store. Noen tips? Håper det finnes andre løsninger enn å selge med massivt tap...

Jeg har prestert å få mindre føtter enn for 4-5 år siden. Nå sliter jeg med at en rekke gode sko, Crockett & Jones o.l., er for store. Noen tips? Håper det finnes andre løsninger enn å selge med massivt tap...

Legg inn ei litta såle

• Liker
Reaksjoner: Oddemann
Significant weight changes affect the amount of water-retention on legs, and feet, as well as foot-swelling due to load bearing.
If the issue is heel-slipping, a insole might make the matter worst, heel pads willdo the trick.
If the the lacing is too loose, too much room around the instep a tongue-pad, and /or half insole with heel support might also help.

• Liker
Reaksjoner: sunshine
Såler er allerede prøvd.... Fungerer middels. «Tongue pads» skal anskaffes. Hælkapper likeså. Forslag til gode, kraftige hælkapper?

Har du også fått mindre tiss? (Du vet...store føtter, stor...)
Spør for en venn...:oops:

• Liker
Reaksjoner: sunshine og Thomas84
Hva ville dere anbefalt som vintersko?
For everyday winter use, I wear Heschung’s Thuya in Delapré calf (thick, and oily calf leather ), reverse/storm welted, and a Ridgeway-like sole.

Vedlegg

• D0F34A1A-F6A5-4158-85AE-7EF9B9BDF008.jpeg
    D0F34A1A-F6A5-4158-85AE-7EF9B9BDF008.jpeg
    265,7 KB · Visninger: 0
  • D8A4DB07-0A52-418F-B1FA-1AD9CEE77E4B.jpeg
    D8A4DB07-0A52-418F-B1FA-1AD9CEE77E4B.jpeg
    30,6 KB · Visninger: 0
  • 3BBF3619-C98C-4396-BE0A-1BF4C2F7DF06.jpeg
    3BBF3619-C98C-4396-BE0A-1BF4C2F7DF06.jpeg
    21,1 KB · Visninger: 0
Redigert: