Sko. Jeg trenger nye. Tips?

Har kjøpt Saphir Invulner på Cavour Skøyen. De tilbyr -15% med rabbatkode"Tidssonen 15" for medlemmer til og med på skopleieprodukter.
 
  • Liker
Reaksjoner: sunshine
Noen som opplevde problemer med Loake's hælflikker? Er det ok at de er laget av leatherboard istedenfor ekte lær?
 
FB7C0894-CFA9-414D-8916-8AED320FADC7.jpeg
B6275413-346C-40A6-9F4C-5CF53CFC1764.jpeg
40F6C28C-EE3C-4177-8FA0-20AC849C6F39.jpeg


Da ble det nye Red Wing Iron Ranger.
Ble anbefalt den glatte sålen av Dagestad og heller sette på en tynn grovere såle. Mente den var bedre og isolerte bedre enn Vibram sålen. Veldig fornøyd med resultatet :)
 
Vis vedlegg 122899 Vis vedlegg 122900 Vis vedlegg 122901

Da ble det nye Red Wing Iron Ranger.
Ble anbefalt den glatte sålen av Dagestad og heller sette på en tynn grovere såle. Mente den var bedre og isolerte bedre enn Vibram sålen. Veldig fornøyd med resultatet :)

Veldig kule! Jeg gikk for «Rough and tough copper (8085), med Vibram, og ble anbefalt det, riktignok av en dealer i LA som neppe hadde sett mye snø, men de har funket bra i Oslo den siste uka, selv om de er litt harde å gå inn.

5CC7271F-9FB5-463F-8506-41F7D00B5208.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: gooner87 og ErlingSG
Har kjøpt Saphir Invulner på Cavour Skøyen. De tilbyr -15% med rabbatkode"Tidssonen 15" for medlemmer til og med på skopleieprodukter.

Fikk du kjøpt noe i den butikken?! Min opplevelse var at Guttungene som jobber der er mer interessert i telefonen enn de få kundene som er innom. Eller så er jeg ikke stilig nok til å få lagt igjen noen penger hos dem.
 
  • Liker
Reaksjoner: Chalshus
Fikk du kjøpt noe i den butikken?! Min opplevelse var at Guttungene som jobber der er mer interessert i telefonen enn de få kundene som er innom. Eller så er jeg ikke stilig nok til å få lagt igjen noen penger hos dem.
Kjøpte Saphir invulner til 175 kr, ganske rimelig spør meg. Kjøpte en del skjorter og sånn før, så folk kjenner meg kanskje) .Spør Kevin, han er ganske hjelpsom og vennlig etter min mening.
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
Kjøpte Saphir invulner til 175 kr, ganske rimelig spør meg. Kjøpte en del skjorter og sånn før, så folk kjenner meg kanskje) .Spør Kevin, han er ganske hjelpsom og vennlig etter min mening.

Så fint de ville ha dine penger!
Butikker som viser null interessere for kundene i deres lokale får ikke sjanse nummer to.
De har ikke så unike varer ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Kenny1000
Så fint de ville ha dine penger!
Butikker som viser null interessere for kundene i deres lokale får ikke sjanse nummer to.
De har ikke så unike varer ;)
Så synd du hadde den opplevelsen @Trulle75 . Jeg har vært der et par ganger selv og kun opplevd ekstremt god og vennlig service!
 
Hvor mange dager bruker dere til å "gå inn" nye sko egentlig? Er på mitt andre par og veit nesten ikke om jeg gidder å kjøpe sko mer til flere tusen. De er jo faen meg som hardplast.

q.jpg
 
Hvor mange dager bruker dere til å "gå inn" nye sko egentlig? Er på mitt andre par og veit nesten ikke om jeg gidder å kjøpe sko mer til flere tusen. De er jo faen meg som hardplast.

Vis vedlegg 124632
Bruker du noen produkter (f.eks. voks) på skoene før du har de på deg første gang? Læret kan noen ganger ha godt av ett par omganger med voks før bruk.

Hvis jeg går inn ett nytt par med sko kan det fort ta ett par uker før de er i orden. Da bruker jeg de annenhver dag.
 
Hvor mange dager bruker dere til å "gå inn" nye sko egentlig? Er på mitt andre par og veit nesten ikke om jeg gidder å kjøpe sko mer til flere tusen. De er jo faen meg som hardplast.

Vis vedlegg 124632

Samtlige av mine Magnanni har vært som å stappe beina nedi en sånn plastboks med terrasseskruer i ukesvis. Glem dager - det tar noen uker før de er gode. Bruk dem hardt den første tiden og gå på meg pussesaker. Jeg har aldri angret en dag på noen av mine dyrere sko. Lykke til :) Break a leg :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Samtlige av mine Magnanni har vært som å stappe beina nedi en sånn plastboks med terrasseskruer i ukesvis. Glem dager - det tar noen uker før de er gode. Bruk dem hardt den første tiden og gå på meg pussesaker. Jeg har aldri angret en dag på noen av mine dyrere sko. Lykke til :) Break a leg :)

+1

Har tre par, de er et rent %#&≠ å gå inn. Når skoene er gått ordentlig inn er de meget gode :)
 
  • Liker
Reaksjoner: KAB
Tok nå å la et lite lag med Burgol Pomade - og putta skotrærne i en tykk ullsokk og pressa skotrærne ned i skoen med et skohorn. Burde hjelpe litt. :rolleyes: