Vet ikke helt hva jeg skal si. Tror jeg holder disse interessene fra hverandre og lar klokker være klokker og sigar være sigar.
God morgen!Hei godtfolk!
Jeg har en Dunhill Rollagas lighter som jeg skal fylle med gass, men har ikke riktig "munnstykke" til dette!
Er det noe som vet hvor jeg kan få tak i Dunhill gass her i Norge? Eller er det noen som har et slikt munnstykke??
Legger ved et bilde av hva jeg trenger:
Vis vedlegg 24204
Takk for titten!
God morgen!
Dette finner du nok kun i de største byene. Havanamagasinet i Stavanger har. Sol i Oslo vil jeg være nokså sikker på. Bergen har vel også sin tobakksbutikk på torgallmenningen?
Når det er sagt; du trenger ikke nødvendigvis den originale. Kjøper du vanlig gass (husk å kjøpe renest mulig) så følger det ofte med mange forskjellige munnstykker. Et av disse vil sannsynligvis passe. (Jeg har testet med begge deler på min).
Hei,Er så og si helt ny i sigarverden. Kunne startpakke nivå 1 være noe tro? Har ikke noe fra før. Plass til 25-30 sigarer holder lenge for meg tror jeg. Skulle interessen ta seg veldig opp er det jo bare å skaffe større humidor. Her får man også 5 sigarer å smake på.
http://shop.augusto.no/Shop/List/Augusto-Startpakker/208/1
Takk for gode tips. Skal sjekke det med fuktighetselementet. Ja det er sant det har og tenkt på det at hvis man kjøper en boks med sigarer bør man ha en stor humidor. Men tenkte å starte med denne for å prøve litt. Har planer om å pusse opp et rom som skal bli kjellerstue og da tenker jeg at der kan det være på sin plass med større humidor på siktAdorini lager bra humidorer så dette er et trygt kjøpt. Til så liten boks ville jeg ha byttet ut fuktighetssystemet med Boveda. Dette er ferdigkalibrerte poser som avgir riktig fuktighet til enhver tid. Varer et par mnd før de må skiftes. Sikkert og enkelt. Augusto har dette og burde akseptere å levere med dette i stedet. (Jeg bruker 2 slike poser i min 300-count humidor).
Størrelsen er jeg mer usikker på, men det er individuelt. Med denne boksen vil du ikke kunne kjøpe en hel kasse sigarer f.eks. Vær også obs på at oppgitt str, målt i antall sigarer, er stort sett alltid overvurdert og tilpasset sigarer av corona-str. Men som du sier: du kan alltids oppgradere, og da blir dette en fin reisehumidor: -)
Ja den kan nok fort bli liten. Fant jo denne med plass til 100. Syns ikke prisen var så ille. Kan jo muligens være noe. Adorini dette også. http://shop.augusto.no/Shop/Product/Adorini-100-Humidor-Chianti-Medium-Deluxe/NHA-CHM@Telemarkshelten Har hatt den humidoren du ønsker å kjøpe. Veldig bra, og kan anbefales! Jeg har uansett vokst ut av den allerede og kjøpt en større humidor.
Om du blir bare littegrann hektet på å røyke sigar så blir den der for liten utrolig kjapt!