Callahan
Støttemedlem
156 mm. Synes ikke de sist ankomne 36 gjør seg bort eller blir forsvinnende små 
Er jo 80k + i norske kroner før service og mva. Er det en god deal?Kan lønne seg å sjekke ut Bruum Rasmussen kunstauktioner i Danmark. Så i dag at de hadde en auksjon 28. Feb hvor blandt annet en 16610lv Flat 4, 5 ticks ble solgt for 51 Dkk. Klokken så ut til å trenge en rens, men prisen var jo fin
Nei - ikke slik den der så ut. Ikke sikkert alt "bare" er hudrester og annet dritt man kan vaske bort.Er jo 80k + i norske kroner før service og mva. Er det en god deal?
Er jo 80k + i norske kroner før service og mva. Er det en god deal?
Som @Mulliner sier kommer det 20-25% på toppen av hammerprisen. Alltid greit med tips51dkk er vel 65.700 nok. Mva hadde jeg helt glemt.
Hensikten med innlegget var ført og fremst å tipse om en auksjonsside med spennende objekter.
Til dere som har/har hatt Pelagos: fungerer den spennen med fjærer som skal liksom justere seg selv? God bærekomfort? Er ute etter en solid diver.![]()
Til dere som har/har hatt Pelagos: fungerer den spennen med fjærer som skal liksom justere seg selv? God bærekomfort? Er ute etter en solid diver.![]()
Spennen fungerer godt og lenken er i det store og hele meget behagelig. Jeg skiftet dog til den originale gummiremen for et drøyt år siden og har aldri sett meg tilbake. Men jeg er generelt mer glad i rem enn lenke.
Men at det er en solid diver, det er sikkert.![]()
Jeg er fornøyd med lenken og spennen til Pelagos, den virker veldig solid og veldig behagelig for min del.
Generelt sett så synes jeg at Pelagos er en meget tøff dykkerur eller toolwatch om du vill der du får mye for pengene.
Jeg ønsker deg lykke til med jakten!![]()
Den svinger nok ganske stødig selv under de tøffeste situasjoner du måtte utsette den for tenker jeg
Hvilken versjon faller lysten på foresten?
Har selv hatt den i sort før jeg solgte den til fordel for LHD varianten.