Hmm..da er den som det meste som sokner fra Geneve og kronefabrikkenTja.
En klokke som, etter min mening, ser bedre ut på de bildene enn i virkeligheten.
Bezel, lenkeledd og krona som virker malplassert oppi crownguards.
Mye som ikke stemmer...![]()
Hmm..da er den som det meste som sokner fra Geneve og kronefabrikkenTja.
En klokke som, etter min mening, ser bedre ut på de bildene enn i virkeligheten.
Bezel, lenkeledd og krona som virker malplassert oppi crownguards.
Mye som ikke stemmer...![]()
Men den er så liten..altså, misforstå meg rett, men 40mm kasse gir en litt for liten skive på mine labber. Dessverre, for Polar 40 er utrolig fin, både utseende og pris.Vis vedlegg 39923
Denne ser bedre ut i virkeligheten.
Men den er så liten..altså, misforstå meg rett, men 40mm kasse gir en litt for liten skive på mine labber. Dessverre, for Polar 40 er utrolig fin, både utseende og pris.
Jaggu meg glad jeg ikke er ekte Rolex fan, bare en grumpy old fart. Hvor er designavdelingen hos Rolex?? De har jo friskt lansert DSSD blue for et par år siden, hvorfor ikke bygge på dette konseptet og f.eks. komme med en SD med blå skrift?Love it. Endelig cyclops på SD slik at den er aktuell for ekte Rolex fans. Etter min mening en genistrek å lage den som en stor sub. Og jammen la de ikke inn prikken over ien med rød skrift. Juicy. Tror jeg må ha en, BRB skal bare trene på meg noen skikkelige håndledd først![]()
Hvor er designavdelingen hos Rolex??
https://davidsw.com/product/rolex-126600-seadweller-50th-anniversary-new-release-basel-2017/
18 000,- USD for nye SD43.
Blir spennende å se hvor lenge denne prisen holder seg, tror Rolex har større produksjon på denne, som gjør tilgjengeligheten en helt annen enn feks Daytona C. Hva tror folket?