Noen som har link til denne testen?
Fant den, men var "død" - http://www.tidssonen.no/forum/threa...mildt-sagt-annerledes-test.27290/#post-399884
Kanskje @Jon Henrik kan blåse liv i den igjen?
Noen som har link til denne testen?
Rimelig sikker på at hele klokka gikk i maskinen, ja. Siden poenget i utgangspunktet var å vaske den skikkelig.
Men hva er det egentlig som er så ille? Varmen? @Hammerfjord
Og "...wore the watch and still had stickers on it..." sier sitt. Hva er poenget med å gå med ei klokke med plast på. Godt kona tok affære.
Jeg trenger et tips fra dere sakkyndige her. Fått tilbud om en 116613LN i en byttehandel, 2015 med mva-papirer.
Hva er markedspris for en slik om dagen?
rundt 85-90k er vel der de fleste har lagt ute for i det siste.
Det er i det leiet jeg også tror. Men hva de faktisk går for har jeg ikke peiling på. Men hvis jeg regner den som 82k i rene penger så bør vel det være ganske riktig?
Takk for svar![]()
LB er nok mer populær og vil nok gå litt høyere en LN. Husker jeg feil at LN koster mindre ny en LB?
Hei.
Har en 114060 kjøpt fra norsk AD for en måneds tid siden. Er like fornøyd med den som de andre Rolexene jeg har hatt med unntak av en liten ting.
Timemarkøren kl. 3 virker som er litt feilplassert. Se på bildet. Det er ikke mye, men såpass at OCD'en kicker inn. De andre timemarkørene virker som de står riktig, så derfor antar jeg at det ikke er timeviseren som er feil men heller markøren. (Kl. 6 er også muligens bitte litt off, men ikke så mye at det ergrer meg).Vis vedlegg 36632
Hva ville dere gjort? Bare latt det være slik eller sendt den tilbake for fiksing/bytte?