Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Jeg liker virkelig det rene designet, men prisen er kanskje som du sier litt stiv.

@Yallaboy

Mogens solgte en 2012-modell i april. Prisforlangende 35.900,-.
Jeg tror ikke det er noen direkte upris på den du ser på, men det er sikkert litt prutningsmonn. Du har heller ikke samme sikkerhet som ved å handle hos Mogens - om du ikke tilfeldigvis kjenner selger, da. Send en PM til Mogens, du.
 
Redigert av en moderator:
Et lite bilde av samlingen min:

rolex_tray_3_zpsc654a9f3.jpg


Skulle ihvertfall ønske det. :)

Hentet fra denne tråden her: Rolex Forums - Rolex Watch Forum Det er ikke en gang hele samlingen hans, bare de 24 beste Rolexene. :D
 
Ja hva synes vi om dette? Prohunter har vært debattert før. Jeg er først og fremst nyfiken på hvor mye deng disse coatingene tåler. Men pen modell dette synes jeg. Ja de kunne spart seg for T`en og Prohunter-logoen men ellers meget pent.
21_The%20Pro-Hunter%20Military%20Submariner.png


Hmm hvor mye modder de? Skiven er den bare malt eller har de laget den selv? Det går da ikke ?..
 
Tror min favoritt blir Heiniken-modellen. Den matcher best. Når det gjelder T'en til ProHunter så tenker jeg mest på den samme T'en som er på min Tissot T-Touch. Den er rød, og jeg kaller den for "Turist-foreningen symbolet". T-Touch er en utmerket tur/ferie klokke og er i bruk nå. Om den røde T'en er planlagt eller sponset vet jeg ikke. Men! "Man skal ikke ødelegge en god historie med tørre fakta." Så; jeg velger å leve i den tro at det er et samarbeid med Tissot her.

For ProHunter som har en hvit; tja...

:cool:
 
Flere med Rubber B reim på Submariner/GMT som har lagt merke til at bezel blir en del tyngre å dreie rundt? Akkurat som om bezel og reima subber borti hverandre.
 
Jeg har Rubber B på min 114060 akkurat nå. Opplever ikke at bezelen er hardere, men at "endeleddene" er litt høyere enn de på lenke, og at det derfor er litt vanskeligere å få grep. Hvis det varierer med noen mm tror jeg absolutt den kan butte litt.