Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Hei. Noen som kan anbefale noen lærreimer som passer til min 14060? Jeg er litt lei av stållenken, pluss at låsemekanismen er litt slarkete og har en tendens til å åpne seg.
image.jpg
 
Hei. Noen som kan anbefale noen lærreimer som passer til min 14060? Jeg er litt lei av stållenken, pluss at låsemekanismen er litt slarkete og har en tendens til å åpne seg. Vis vedlegg 327424


Ville vurdert Tropic. Ser ut som 1 million på en eldre Sub:cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: tomhauk
Har det akkurat vært nok en prisøkning på Rolex? F.eks. GMT-MASTER-II i hvitt gull som kostet 431500 eller noe, nå er det price on request. Betyr ikke det at den nå koster over 450k?
 
Det er ganske voldsomt på enkelte modeller ser jeg, jeg betalte rundt 170k for 116503 i fjor høst, nå pusher den 220k.

OP41 ligger til over 70k... begynner å bli stivt.

Men ikke annet å forvente når kronekursen er som den er.
 
Jeg ser 126013LB ligger på 174.5 nå etter prisøkning. Personlig synes jeg det begynner å bli ganske stivt, men er det stivt nok til at den faktisk er mulig å anskaffe uten historikk? Mener at jeg ble fortalt at den lå på rundt 150 da jeg prøvde den hos Lian i fjor høst. Jeg ser samtidig at 126018LB selges under MSRP på annenhåndsmarkedet. Betyr det at TT og helgull er mulig å anskaffe fra AD uten historikk? SS er i hvert fall ikke mulig, så jeg begynner å se på en annen inngang.
 
Må si jeg liker begge to for å være ærlig, vanskelig å velge hvilken som er finest. Heller en knapp mot den til venstre som jeg forstår er den nye?
 
Nye er til høyre (mer gulskjær i fargen).

Jeg må fortsatt se de i levende live og i ulikt lys før jeg bestemmer meg, men holder fortsatt en knapp på den gamle :D
 
  • Liker
Reaksjoner: darkcho og Edzilla