Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Noen som har noen formeninger om 116710LN?

Har ikke all verdens sans for BLNR og jeg har fullstendig gitt opp AD og Pepsi, annenhåndsmarkedet er for vilt.
 
Noen som har noen formeninger om 116710LN?

Har ikke all verdens sans for BLNR og jeg har fullstendig gitt opp AD og Pepsi, annenhåndsmarkedet er for vilt.

Superb klokke, meget glad i min.
39FD5AC8-0770-46CB-8F08-19D941A606EF.jpeg
 
Noen som har noen formeninger om 116710LN?

Har ikke all verdens sans for BLNR og jeg har fullstendig gitt opp AD og Pepsi, annenhåndsmarkedet er for vilt.

Nå har jeg både BLNR og sub, så den hadde blitt litt smør på flesk for meg, men for noen år siden så jeg den tilfeldigvis på en turist på ferie, og tenkte, jøss, så fet den egentlig er. Sort som sub, men litt mer shiny men ørlittegrann mer kompakt med tynnere lugs. Baklokk som ikke bygger så mye som sub gjør også at den er meget komfortabel.
Det føles som om den har kommet litt i skyggen av sub og blnr, og det gjør den egentlig bare kulere da du ikke ser så mange av den. Og den kan brukes til alt av klær og situasjoner. :cool:

Kjør på, du blir garantert fornøyd med den. :):mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Hei, (kanskje et dumt spørsmål som har vært besvart tidligere, i så fall beklager) , men tenker på å kjøpte en Yachmaster 40 brukt. Ligger på Finn akkurat nå til 80 000,-. Selger er CC. Sikkert en bra fyr, men hvordan får man sjekket ektheten hos en urmaker i Bergen ol ? Noen som kan hjelpe pls ?
 
Hei, (kanskje et dumt spørsmål som har vært besvart tidligere, i så fall beklager) , men tenker på å kjøpte en Yachmaster 40 brukt. Ligger på Finn akkurat nå til 80 000,-. Selger er CC. Sikkert en bra fyr, men hvordan får man sjekket ektheten hos en urmaker i Bergen ol ? Noen som kan hjelpe pls ?
Denne klokken har jeg akkurat eiet, inntil fredag faktisk. Den er ekte :)
 
Så nettopp en salgsannonse med en veldig fin eldre OP men jeg sliter med å forstå at urmakeren betegner lenken som original : jeg kommer ikke på at det noensinne har eksistert en President i 19mm eller med rette endeledd ( i tillegg mangler den ref. osv)

FB_IMG_1679564327374.jpg
FB_IMG_1679564345718.jpg
FB_IMG_1679564299032.jpg
FB_IMG_1679564381167.jpg
 
  • Liker
  • Wow
Reaksjoner: UJU og Callahan
Så nettopp en salgsannonse med en veldig fin eldre OP men jeg sliter med å forstå at urmakeren betegner lenken som original : jeg kommer ikke på at det noensinne har eksistert en President i 19mm eller med rette endeledd ( i tillegg mangler den ref. osv)

Vis vedlegg 325883

Uten å ha brukt noe tid på å se på lenka så stusser jeg over hele saken når det signeres med "Tom Urmaker". Selv om han kaller seg det på LinkedIn så tviler jeg på at Tom ville ha signert med noe annet enn sitt egentlige navn på en verdivurdering. I det minste ville jeg ha tatt en sjekk med han hvis du vurderer å kjøpe.
 
Uten å ha brukt noe tid på å se på lenka så stusser jeg over hele saken når det signeres med "Tom Urmaker". Selv om han kaller seg det på LinkedIn så tviler jeg på at Tom ville ha signert med noe annet enn sitt egentlige navn på en verdivurdering. I det minste ville jeg ha tatt en sjekk med han hvis du vurderer å kjøpe.

Har ikke Tom endret etternavnet sitt til Urmaker?