Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Vi får se. Det er mye penger å ha bundet opp i klokker. Forskjellen fra andre forbruksvarer, er dog at verdien er der, pengene tar bare klokkeform, og kan omsettes igjen. Får gjøre ferdig div prosjekter på huset, og se hva som står igjen. ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid
Lurer på å sprite opp min sorte 16570 med en hvit skive. Noen som vet om dette lar seg bestille fra AD? Evt. noen som har en liggende i skuffen? :mrgreen:

AD40E130-7F94-4249-A8A0-BFF1221EF19E.jpeg
 
Er fabrikkene åpne igjen nå? Er det eventuelt kommet en indikasjon om når det skjer? #venterpåtelefonfraAD
 
Lagt inn bestilling. Dyrt, men blir samtidig ikke så halvgærnt for en «ny» klokke :)

Får du da beholde de gamle delene? Det er vel bare i Rolex sine sære policy som gjør at slike tanker dukker opp hos meg.

De vil jo være veldig greie å ha dersom du vil bygge tilbake. Angående originalitet er jo dette noe du må ha.

8
 
Får du da beholde de gamle delene? Det er vel bare i Rolex sine sære policy som gjør at slike tanker dukker opp hos meg.

De vil jo være veldig greie å ha dersom du vil bygge tilbake. Angående originalitet er jo dette noe du må ha.

8

Får beholde orginalskive/visere, som var viktig for meg av de samme hensynene som du nevner. Var også i kontakt med en annen AD som opererte med to priser knyttet til hvorvidt jeg ville beholde den svarte skiven (denne forhandleren skulle ha hhv. 7k/9,3k, avhengig av om jeg ville beholde den gamle skiven eller ei).