Sorry
Har ikke giddet å lese alt harselaset siste sidene når trådstarter ikke oppdaterer. Blir litt ensidig
Det har gått litt varmt i pekefinger til Bjerke her, men jeg er egentlig enig i at dette er på sin plass i denne sammenhengen.
Jeg hadde min Stålfisk på service hos dem og ba om ikke polering og fikk den tilbake; uten polering. Alt i skjønneste orden, og jeg har ingen dårlige erfaringer med dem. MEN jeg er usikker på hvor jeg skal levere den, eller 16613, til service når tiden kommer. Slike meldinger setter sine spor.
Jeg frykter at Trådstarter (@RSubmariner) har blitt skremt av oss og føler seg forpliktet/forventet å stå opp mot "Store Stygge Monsteret; Bjerke" og kreve... Jeg håper jo ikke at det har blitt slik og at han ikke kommer tilbake... Kanskje fordi Bjerke har kastet han ut? Uansett så ville han nok ha kommet hit med et smil om løsningen skulle blitt ny kasse eller ny klokke.
Dette er uansett noe som interesserer oss alle og vi alle ønsker best løsning på, samt å vite hvordan det går.
Bjerke er vel også her inne som Bruker, så det skulle vært interessant å høre deres holdning til dette, om ikke annet sett fra et generelt grunnlag. Litt rart at det (også) uteblir.
Selv krysser jeg fingrene og klikker med store håp hver gang en melding om nytt innlegg kommer. Håper på positivt innlegg fra trådstarter.
8