Hvorfor skal Bjerke tas i forsvar?, episoder som ventelistetøv/arrogant kundebehandling, utføre og fakturere arbeid som kunder eksplisitt ikke har bedt om osv. Det er overveldende negativ kritikk, og noe som heter at den som tier samtykker
Hvorfor skal Bjerke tas i forsvar?, episoder som ventelistetøv/arrogant kundebehandling, utføre og fakturere arbeid som kunder eksplisitt ikke har bedt om osv. Det er overveldende negativ kritikk, og noe som heter at den som tier samtykker
Ja...
Egentlig ga han aldri beskjed om å ikke polere klokken sin.
Og Bjerke fikk den polert for fri fordi han er en god kunde.
Når han kom for å få den tilbake, hadde klokken en tynn horn men folk fra Bjerke sa med en gang at han trengte ikke å betale for servicen.
De sa også at han kunne få en ny kasse som plaster på såret.
Men han takket nei til den fordi han er ikke så opptatt av slike detaljer.
Ble han tilbudt kassebytte? Så ikke det noe sted?
Sorry
Har ikke giddet å lese alt harselaset siste sidene når trådstarter ikke oppdaterer. Blir litt ensidig
Hvorvidt man liker skrubbsår på klokken er en smakssak. Personlig er jeg ingen fan i utgangspunktet, men det kommer an på klokka. På en Rolex SD kan det se tøft ut, men ikke i det hele tatt på en PP Calatrava..
At produsentene (PP og Rolex) polerer uansett instruksjoner får meg til å tro at de har det som policy. Den skal tilbake med factory finish.
Mer urovekkende er det når sluttresultat er betydelig værre en da de fikk den tilsendt.
Velger fortsatt å tro at dette er et unntak. Jeg kommer ikke til å la meg avskrekke fra lett polering i fremtiden, men jeg foretrekker å være i direkte kommunikasjon med vedkommende som skal gjøre jobben.
Da jeg kjøpte min siste klokke hos Bjerke pratet jeg med selger om eventuell polering av Subben min før overlevering til min sønn når den tid kommer. Dette anbefalte hun ikke da det riper og hakk er en del av klokkens historie. Så at Bjerke har en policy og ikke respekterer kunden er tull.
Føler at begge sider i debatten om Bjerke bygger på et syltynt empirisk grunnlag.
Nå var det ikke Bjerke som polerte men Rolex. Uansett hvem og hva så stoler jeg ikke på noe her før evt. trådstarter kommer inn og oppdaterer. Blir for lett å trekke konklusjoner når vi har hørt en side av en sak. Kun en påstand og ingen oppfølging.
Sveits ble nevnt men ikke akkurat Rolex som utførenden.
Bjerke kan bare kritiseres fordi de ikke tok aksjon over klokkens tilstand.
Som vi vet, har Bjerke ikke utført servicen selv og de også visste om instruksjonene fra eieren.
Jeg mener at Bjerke burde ta ansvar for de Sveitsiske urmakere som har gjort dette, uansett hvem de er og derfra ta opp regningen med disse hvis de vil.
Mitt nye livsmottoDet er nok korrekt.
En mann kan bygge tusen broer.
Men, puler du en sau blir du ikke husket som "brobyggeren".
Etter utallige poster er ingen lenger i tvil om ditt standpunkt i saken Hammerfjord. Absolutt ingen.